Merhabalar arkadaşlar, 2009 model clio 3 makyajlı kasa aracım var ve kronik sorun olan teypdeki soyulmalarla benimde başım beleda. Konuyla ilgili Renault'a mail attım en yakın yetkili servis bana geri dönüş yaptı.
Dönüş yapan müşteri hizmetlerindeki arkadaş konuyla ilgili servise davet etti ve parçanın ellerinde mevcut olduğunu söyledi. Ücreti için ise 200 küsür + kdv gibi bir rakamdan bahsetti. Arkadaşa durumun kronik olduğunu kullanıcıyla alakalı değil tüm aynı model teyplerin aynı sorunu olduğunu söylediğim siz buyrun gelin inceleyelim belki sizden sadece işçilik ücreti alabiliriz ama bunun için ilk önce incelememiz lazım denildi. Bu hafta fırsat bulduğumda servise uğrayacağım.
Daha önce bu sorun için servisle görüşen varmı?