semih89 demiş ki:sökenler için o plastikleri yuvadan çıkartıp uçlarındaki tapaları sökmelerini tavsiye ederim. tıkanmalarının en büyük sebebi onlar. bir de sökerken silecekleri işaretlerseniz iyi olur, yanlış takılırsa atlama falan yapıyor, birbirlerine çarpıyor falan
Sani demiş ki:semih89 demiş ki:sökenler için o plastikleri yuvadan çıkartıp uçlarındaki tapaları sökmelerini tavsiye ederim. tıkanmalarının en büyük sebebi onlar. bir de sökerken silecekleri işaretlerseniz iyi olur, yanlış takılırsa atlama falan yapıyor, birbirlerine çarpıyor falan
Sökülen plastikten dolayı gitmemesi gereken yerlere su gittiğini bazı parçaların bu sebeple arızalandığını hatırlıyorum.
Milyon dolarlık mühendis harikası araçlarımız tasarlanırken elbet bi düşündükleri vardır ;)
semih89 demiş ki:Sani demiş ki:semih89 demiş ki:sökenler için o plastikleri yuvadan çıkartıp uçlarındaki tapaları sökmelerini tavsiye ederim. tıkanmalarının en büyük sebebi onlar. bir de sökerken silecekleri işaretlerseniz iyi olur, yanlış takılırsa atlama falan yapıyor, birbirlerine çarpıyor falan
Sökülen plastikten dolayı gitmemesi gereken yerlere su gittiğini bazı parçaların bu sebeple arızalandığını hatırlıyorum.
Milyon dolarlık mühendis harikası araçlarımız tasarlanırken elbet bi düşündükleri vardır ;)
Hayır yoktur. Bu dedğimin de zararı yoktur. Ben plastiği çıkarın demedim. Plastiğn ucunda çıkan ufak bir parça daha var. bundan bahsettim.Mühendislikle pratik bazen tutmaz malesef. Renault eğer bu geri dönüşleri dikkate alan bir firma olsa binlerce CLİO3 silecek motoru bu sebeple su içinde kalmazdı. Hatta kaliteli bir firma olsa tüm Clioları geri çağırıp bu hatalı dizayn için bir iyileştirme yapardı. Aldığımız araçlarda da hata olmadığını söyleyemezsiniz sanırım .
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir