Teoride takılabilir belki. Ama süreç olarak biraz uzun bir işlemse, yani basit bir ampul değiştirmeye göre sıkıntılı bir işlem ise, çalışan kişi daha rahat bir ortamda çalışmak isteyerek farları sökmek isteyebilir. Ama; Xenon yerleştirmede asıl iş, balast vb. ekipmanı sağa sola sabitleyip farın içine sadece bir ampul koymaksa bence de tamponu indirmeye gerek yok.
Ama tampon sökmenin de bir riski yok bence. Yani tamponu araçtan %100 ayırmaya gerek yok. Motor bölümündeki ve yan kısımlardaki vidalar sökülse yeter. Aracın altındakilerin sökülmesine gerek olmadığından tamponun sadece üst kısmını araçtan ayırarak yere koyabilirler. Tamponun araçtan ayrılmamış alt kısmı hafifçe esner sadece o kadar. Basit bir işlem, 4 ilâ 6 vidaya bakıyor...
Dörtlü LED'lere gelince... Bir süre sonra onlar, bir arkadaşımızın deyimiyle "disko topu gibi" yanıp sönmeye başlayacaklar. Aracımızın elektrik sistemine uyumlu değiller LED olmalarından ötürü sanırım. Ömürleri kısa oluyor. Rastgele yanıp sönüyor gibiler. Daha dün bir Focus'un arka plaka ışığı olarak gördüm. Soldaki lamba (muhtemelen dörtlü LED'ler) rastlansal olarak -çıldırmış gibi- yanıp sönüyordu. Komikti. :)
Devrim demiş ki:Selam. Teşekkürler.
Fakat maalesef bilgim yok. Sanırım parklar W5W dipsiz ampüllerdi. O ebatta daha beyaz veren ampul olsa gerek. Fakat benim bilgim yok. Bu arada piyasada satılan beyaz ışık veren dörtlü LED'lerden almayınız. Ömürleri kısa ve sağlıksız.
muratoguz demiş ki:Devrim demiş ki:Selam. Teşekkürler.
Fakat maalesef bilgim yok. Sanırım parklar W5W dipsiz ampüllerdi. O ebatta daha beyaz veren ampul olsa gerek. Fakat benim bilgim yok. Bu arada piyasada satılan beyaz ışık veren dörtlü LED'lerden almayınız. Ömürleri kısa ve sağlıksız.
Araştırma sonucu Night Breaker a uyumlu olarak sarı - beyaz arası renkte ışık veren Osram Cool Blue Park ampülü siparişi verdim. Yalnız park ampül değişimi hakkında bir bilgim yok. Park ampüllerini nasıl değiştirebilirim ? :)
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir