Arkadaşlar tam emin olmamakla birlikte bundan 2-3 yıl kadar önce faz II çıkmadan , renaultun genel merkezi bizimle Erim vasıtasıyla bağlantıya geçmiş ve İstabbulda bir toplantı düzenlemişti. Bu toplantıda Ankaradan işlerim nedeniyle katılamadım. Amaç faz II de faz I deki kronik sorunları anlamak teşhis etmek ve düzeltmekti. Katılalamamamdan dolayı eksikliği toplantı düzenleyen görevliye aşağıdaki world belgesini e-meil le ilettim. Şimdi kronik sorunlar bu topikte gündeme gelince bu sorunları sizlerle paylaşmak istedim.
RENAULT MAİS GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE
Ben Ağustos ayı itibariyle .....la beraber düzenlenen kampanyadan clio III 1.5 dinamigue 80 bg baz modelini 2007 OCAK teslim itibariyle aldım.
Daha sonra internette bu arabayı araştırmaya kullananların görüşlerini almaya, test sürüş sonuçlarına bakmaya ve kullananların varsa problem veya övgülerini bulmaya çalıştım.
Bu siteye
http://clioiii.com/ClioIII/FORUM/index.php üye olan ve clio III kullanan arkadaşlar toplu olarak bu problemleri Fransa’daki renaultada bildirmeye karar verdik.
Problemlerden bazıları(bundan sonraki clio segmentinde bu proplemlerin olmaması temennisiyle)
1-Motor kapağı benzinli motorda var dizel versiyonlarda yok. Tüm dizel clioIII lerde.
2-Torpido gözü ve bagaj aydınlatma lambası hiçbir versiyonda yok.(dynamique ve expresyon hariç)
4-Aracın üstünde her iki tarafta bagajla tavanın birleştiği yerde(olukta)görülen bağlantı yerinde meydana gelen boya çatlağı.Mastik çatlağı.Tüm clioII ve III lerde.
5-Viraj Kolçağı hiçbir versiyonda yok.(dynamique versiyonu hariç)
6-Mp3 çaların kısa kullanımlarda dahi aşırı ısınması ve aynı cd yi araç dururken bir okuması başka bir zaman okumaması.(nero ile yazılmasına rağmen)
7-Kol dayanağı clioIII segmentinde bulunan tüm araçların(grade punto vs.)üst donanım paketinde standart sunulmakta clio III de yok.
8-Ön farlarımın içinde aracımı aldığım günden beri siyah daireler şeklinde lekeler var.Hemen hemen tüm clioIII lerde
9-Ön fren kaliperlerinden kronik olarak tüm clioIII lerden ses geliyor.
10-DİREKSİYONDAN 1 VE 2. VİTESTE MANEVRA YAPARKEN VEYA MANEVRA YAPARAK DURURKEN BOŞLUK SESİ VEYA BOŞLUK HİSSİ ELDE HİSSEDİLİYOR.
Renaultun her seferinde çeşitli vesilelerle belirtildiği gibi kaliteye önem verdiği, güveni ön plana çıkartmak için yıllardır çalıştığı bilinmektedir.
"İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim" felsefesinin renaultta da olduğunu tahmin ederek, yukarda belirtilen sorunların bir an evvel çözülmesi temennisiyle.
Saygılarımla.
Murat OĞUZ