eylber demiş ki:sizde aynısınımı yaptınız anlayamadım ama bende Clio varken aynı şeyi bende yaşıyordum bende mandalı sonuna kadar ittikten sonra elimle aynaya biraz bastırırdım anca o şekilde olurdu :)
andante demiş ki:cam açıkken aynayı elinizle sabitleyip içerden mandalı biraz ortalamayı deneyin,böylece daha sonra biraz daha dışa ve aşağı hareket kaabiliyeti olacaktır..
MaYuCeL demiş ki:andante demiş ki:cam açıkken aynayı elinizle sabitleyip içerden mandalı biraz ortalamayı deneyin,böylece daha sonra biraz daha dışa ve aşağı hareket kaabiliyeti olacaktır..
Çat diye kırılıp elimizde kalmasın?
Buna katılmıyorum.
Tabii ki sıfır alınacak araçlar bunlar. "Yavaş" geçtiğiniz hâlde yere düşüyorsa aynanız bu çok da işçiliğin suçu olmayabilir. Aynanız katlanmayıp kırılıyorsa sizin "yavaş"tan kastınızı anlamış değilim.
Nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama, 2009 yazında çok dar, garaj kılıklı bir yere aracı geri geri sokarken manevra hatası sayılabilecek bir durum sonucunda sol aynayı (geri geri) duvara sürttüm. Çok pis sesler çıktı ve hemen durdum. O saniyeden sonra aynayı katlamak mümkün değildi. Ayna kabının birleşim yerleri ayrılmış, bombeleşmişti. Soldan gelen basınç yüzünden aynanın iç cidarları aynayı sıkıştırmıştı. Ayağımı frenden çeksem cam patlayacaktı belli. Artık, ileri-sağa doğru ufak bir hamle yapıp aynayı katladım. Ancak ondan sonra daracık yere girebildim. Ne derdim var idiyse artık...
O sıyrıkları halâ duruyor aynanın üzerinde. Bombeleşmenin verdiği hafif şekil bozukluğu da var. Yani diyorum; öyle bir ses çıktı ki ufacık şeyden, bence ayna resmen çığlık attı!. O sürtünmeye ve basınca rağmen halâ yerinde duruyor ya, valla tebrikler dedim kendi kendime...
Sorular & Cevaplar, Problemler & Çözümler
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 23 misafir