oguz1 demiş ki:65 liklerde turbolarda motora verdiği hava ve basıncı düşüktür. 80-85 liklerde turbonun dönüş hızı , verdiği hava ve basıncı daha yüksektir. chiplede bu değerleri artırıyorlar, yalnız şöyle bir püf noktası var 65 ler 80-85 olabiliyor. 80-85 liklerde 100-105 olabiliyor. Turbonun kapasitesi bunlara engel oluyor.
Sani demiş ki:Tabiiki var. Her şeyden önce 65hp'liklerin dışındaki araçlarda intercooler mevcut. E bizim turbo buna göre basıncı ayarlanmış, boyutu buna göre tutulmuş. Gereğinden çok ve yüklü çalıştırırsanız, bi süre sonra çuff...
Sadece yazılım ile HP'lerle oynanmıyor arkadaşlar. Araçlarımızda genellikle turboları büyütüyor renault...
Sani demiş ki:Tabiiki var. Her şeyden önce 65hp'liklerin dışındaki araçlarda intercooler mevcut. E bizim turbo buna göre basıncı ayarlanmış, boyutu buna göre tutulmuş. Gereğinden çok ve yüklü çalıştırırsanız, bi süre sonra çuff...
Sadece yazılım ile HP'lerle oynanmıyor arkadaşlar. Araçlarımızda genellikle turboları büyütüyor renault...
serdr demiş ki:Sani demiş ki:Tabiiki var. Her şeyden önce 65hp'liklerin dışındaki araçlarda intercooler mevcut. E bizim turbo buna göre basıncı ayarlanmış, boyutu buna göre tutulmuş. Gereğinden çok ve yüklü çalıştırırsanız, bi süre sonra çuff...
Sadece yazılım ile HP'lerle oynanmıyor arkadaşlar. Araçlarımızda genellikle turboları büyütüyor renault...
arkadaşımın dediği gibi 65 likte 80 likte 105 likte aynı motor sadece ufak bi yazılım değişikliği birde turbo farklılığla bu beygirler elde ediliyor ben mesela haftaya yazılım yüklettircem aracıma yaklaşık olarak 100 ila 103 beygir civarı güç elde ederiz bide turbonun basıncınıda ufak bi dürtüp hava filitresinide ya kutu içi spor filitre yada açık spor filitre ile yaklaşık 110 beygirleri görüceğimizi umuyorum.. yapılan modifikasyonlar bilen ellerde doğru şekilde yapıldığında hiç bir sorun olmaz yeterki sınırını iyi belirliyebilin
Bu forumu görüntüleyenler: Google [Bot] ve 4 misafir