matushella demiş ki:Resmen adamı kekliyor bunlar. Renault eskiden böyle değildi. Son zamanlarda servis ve yedek parça konusunda çok kazık.
Clio 3 için debriyaj seti değişimi ile ilgili yetkili servisi aramıştım. 1200 lira demişti. Bende adama arabayı yeniden yapacaksınız heralde dedim. Bunlar nasıl fiyatlar böyle. Eski clio sümbülümüzde sadece 150 liraya işçilik dahil değişrdi bu parçalar.
Bu triger kayışı işide 4 sene falan yalan. 100.000 i bulmadan dokundurmayın kayışınıza bence.
100.000Km'de çok iddalı olmuş yahu.
Ha ben şunu gördüm
Sene 1993 veya 1994 araç 2 veya 3 yaşında Mazda E2200 Minibüs sahibi Alptekin abimiz o dönemde servis işiyle uğraşıyor.
Mazda 100.000km olduğunda triger kayışı değişmeli diyor.
Alptekin abimiz 140.000km kullanıyor serviste kayış sökülüyor
Kayışta bir miktar uzama meydana gelmiş biraz daha uzasa diş kaçıracak ve bahsedilen motor zararları meydana gelecek
Ama %40 daha fazla kullanım söz konusu.
3000deviri geçmem diyebilirim
Mümkün olan en yüksek viteste giderim.
Neredeyse hiç trafige girmem
Şimdi ortalama 4000 devir kullanan hatta uzun yolda 5000 devirlerde seyir eden veya sürekli tarafikte düşük viteste kullanan ile benim triger kayışının durumu aynımıdır
Buna bakan yok zaten kızdığımda bu ezbercilik
60.000km veya 4 yıl o kadar koşullar önemli değil
Sonuçta para kendilerinden çıkmıyor.