fenerbahcemlh demiş ki:işte benim sorunum aracı 18000 km de aldım ve R ye atarken zor geciodu bazen.daha sora 32000 km ye geldigimde 1 2 3 .viteslerde sorun yarattı debriyaja basıp bırakmak zorunda kalıyordum arac 32000 km de baskı balatayı yemiş dediler ve sasırdım doğal olarak kullanıcı hatası yoksa 100000 km i gecmesi lazım dediler.tamamen sacmalık sanzıman ile motr uyumsuzlugu var.baskı balata değiştim simdi duzeldi yag gibi debriyajım.viteslerde duzgun geciyor.birde unutmadan 5. viteste basınca koku yapardı arac balata kokusu yapan oldumu hiç? yeni baskı balatada denemedim daha :P
Dr.power demiş ki:fenerbahcemlh demiş ki:işte benim sorunum aracı 18000 km de aldım ve R ye atarken zor geciodu bazen.daha sora 32000 km ye geldigimde 1 2 3 .viteslerde sorun yarattı debriyaja basıp bırakmak zorunda kalıyordum arac 32000 km de baskı balatayı yemiş dediler ve sasırdım doğal olarak kullanıcı hatası yoksa 100000 km i gecmesi lazım dediler.tamamen sacmalık sanzıman ile motr uyumsuzlugu var.baskı balata değiştim simdi duzeldi yag gibi debriyajım.viteslerde duzgun geciyor.birde unutmadan 5. viteste basınca koku yapardı arac balata kokusu yapan oldumu hiç? yeni baskı balatada denemedim daha :P
İlginç... Eski brodway'de 160.000 km de değiştirdiğimi düşündükçe :shock:
fenerbahcemlh demiş ki:bendede aynı sorun vardı baskı balata bilya değişti.senkromeclere de baktırdım birsey yoktu.
Devrim demiş ki:Bu bahsettiğiniz hareketsizken oldu değil mi?
Benim "problem" diyebileceğim şekilde böyle bir şey olmadı. Ama sanırım şunu fark ettim; Sizin devreye sokmak istediğiniz dişlinin dönüş hızı ile volana bağlı olan dişlinin hızı ortak çerçevede değilse vites geçmek istemiyor. -Teknik terimleri unuttum gitti- Önce bu dişlilerin hızını eşleyen ara senkronizerlerin belli bir hıza gelip aracı vazifesi görmesi gerek. Fakat bunun bile gerçekleşemeyeceği kadar alakasız hızdaki iki dişliyi bir araya getirmeye çalışıyorsak o vites geçmek istemiyor.
... diye düşünüyorum. :)
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir