hasmer demiş ki:Bilmediğim için soruyorum , clioIII lerin trigger vs. değişim zamanı 60000 midir?(öyleyse erkenmiş.)Birde üstteki arkadaşımız niye 4 amortisörü değişiyor! Benim bildiğim bir amortisör işlevini yitirdiğinde ön veya arka çift olarak değişir.
Ayrıca olağandışı koşullar dışında 60000 de amörtisör değişimi gerekmemesi gerekir(türkçe katliamı oldu)Selamlarımla...
bahadix demiş ki:ben gene insaflıymışım ...demin kayseri servisi aradım bi bakın hele:
4 amortisör.........................704 tl
4 bilye...............................250 tl
60.ooo bkm (triger cart curt).....830 tl
4 balata.............................400 tl
rot,başlarıyla brber.................50 tl
ben bunu ödeyemem ki :) yaza doğru araç değişmek en iyisi
Çook çok teşekkürler anlatım için Bahadır kardeş. Anladım şimdi olayı. :) Ve kolay gelsin diyorum gerçekten. Zor valla...bahadix demiş ki:...5 yıllık kö y öğretmeniyim...3yıldır köyde kullanıyorum clio 3 ü....o sebeple amortisör,ön düzendeki parçalar ve bilyeler artık miadını doldurdu....6o bin bakımıda yaklaştığı için hepsini birden yaptıracağım...sanırım şimdi anlaşıldı...bir de bi kaç bişey söyleyeyim...inanın clio 3 ü öyle zorlu koşullarda kullanıyorumki....bi saban takıp tarla sürmedim yani...-25 derecelerde köylünün sıfır new holland ları garajlarda çalışmazken bu araba ayazlarda 2. kontağı istemedi daha...ben böyle bir motor bilmiyorum....1o numara motor var ....altını sürte sürte kıvılcımlar çıkarttım çoğu zaman tık yok...sadece bakımlarda karter tıpası değişti..eşşek olsa ölürdü....metre karın içinde pati ata ata kış boyunca yol gitti triger v.s sorun çıkarmadı....2-3 kere lastiği patladı...o halde 100 er km yol gitti öndüzeni bile bozmadı...ve inanın 3 yıldır zincir bile takmadım hala zincirim yok...:)....kaç kere çamurlu tarlalarda saplandı kaldı...kaç kere tarktörle çekildi gene devam etti :)...4 yılda bu kadar zorlu koşulda bi kere yağ eksiltmedi...bir kere ampül değişmedim 4 yılda...bir kere bile benim şuyum var demedi ... yahu daha neler neler...hangi birini anlatayım....bunlar hepsi tarafımdan bizzat denendiği için gönül rahatlığıyla alınabilecek bir arabadır...sadece periyoduk bakımlarına götürün...hatta götürmeyinde...
cleaner_oz demiş ki:arkadaşlar benim aracım 78bin km de daha triger değiştirmedim debriyaj baskı balatada değişmesi gerekiyo bide bakımı var servis bunların değişmesi 900 tl tutacağını söyledi daha fazlada çıkabilirmiş bakalım ne yapıcam
bahadix demiş ki:hasmer demiş ki:Bilmediğim için soruyorum , clioIII lerin trigger vs. değişim zamanı 60000 midir?(öyleyse erkenmiş.)Birde üstteki arkadaşımız niye 4 amortisörü değişiyor! Benim bildiğim bir amortisör işlevini yitirdiğinde ön veya arka çift olarak değişir.
Ayrıca olağandışı koşullar dışında 60000 de amörtisör değişimi gerekmemesi gerekir(türkçe katliamı oldu)Selamlarımla...
arkadaşlar biraz açayım konuyu o zaman bşde bikaç bişi diyeyim...
5 yıllık kö y öğretmeniyim...3yıldır köyde kullanıyorum clio 3 ü....o sebeple amortisör,ön düzendeki parçalar ve bilyeler artık miadını doldurdu....6o bin bakımıda yaklaştığı için hepsini birden yaptıracağım...sanırım şimdi anlaşıldı...
bir de bi kaç bişey söyleyeyim...inanın clio 3 ü öyle zorlu koşullarda kullanıyorumki....bi saban takıp tarla sürmedim yani...-25 derecelerde köylünün sıfır new holland ları garajlarda çalışmazken bu araba ayazlarda 2. kontağı istemedi daha...ben böyle bir motor bilmiyorum....1o numara motor var ....altını sürte sürte kıvılcımlar çıkarttım çoğu zaman tık yok...sadece bakımlarda karter tıpası değişti..eşşek olsa ölürdü....metre karın içinde pati ata ata kış boyunca yol gitti triger v.s sorun çıkarmadı....2-3 kere lastiği patladı...o halde 100 er km yol gitti öndüzeni bile bozmadı...ve inanın 3 yıldır zincir bile takmadım hala zincirim yok...:)....kaç kere çamurlu tarlalarda saplandı kaldı...kaç kere tarktörle çekildi gene devam etti :)...4 yılda bu kadar zorlu koşulda bi kere yağ eksiltmedi...bir kere ampül değişmedim 4 yılda...bir kere bile benim şuyum var demedi ... yahu daha neler neler...hangi birini anlatayım....bunlar hepsi tarafımdan bizzat denendiği için gönül rahatlığıyla alınabilecek bir arabadır...sadece periyoduk bakımlarına götürün...hatta götürmeyinde....
anlatayım dedim sadece...saygılar
ufuk5414 demiş ki:tüm ürünler orjinal renault yedek parçası.yan sanayi kullanılsa inanın dışarda 300 ancak tutar.tüm ürünlerin orjinal olmasına özen gösterdim bayağı bi gezdim sakarya sanayide.yani bence aracının garantisi biten biri servise onca para dökmemeli....
hasmer demiş ki:bahadix demiş ki:hasmer demiş ki:Bilmediğim için soruyorum , clioIII lerin trigger vs. değişim zamanı 60000 midir?(öyleyse erkenmiş.)Birde üstteki arkadaşımız niye 4 amortisörü değişiyor! Benim bildiğim bir amortisör işlevini yitirdiğinde ön veya arka çift olarak değişir.
Ayrıca olağandışı koşullar dışında 60000 de amörtisör değişimi gerekmemesi gerekir(türkçe katliamı oldu)Selamlarımla...
arkadaşlar biraz açayım konuyu o zaman bşde bikaç bişi diyeyim...
5 yıllık kö y öğretmeniyim...3yıldır köyde kullanıyorum clio 3 ü....o sebeple amortisör,ön düzendeki parçalar ve bilyeler artık miadını doldurdu....6o bin bakımıda yaklaştığı için hepsini birden yaptıracağım...sanırım şimdi anlaşıldı...
bir de bi kaç bişey söyleyeyim...inanın clio 3 ü öyle zorlu koşullarda kullanıyorumki....bi saban takıp tarla sürmedim yani...-25 derecelerde köylünün sıfır new holland ları garajlarda çalışmazken bu araba ayazlarda 2. kontağı istemedi daha...ben böyle bir motor bilmiyorum....1o numara motor var ....altını sürte sürte kıvılcımlar çıkarttım çoğu zaman tık yok...sadece bakımlarda karter tıpası değişti..eşşek olsa ölürdü....metre karın içinde pati ata ata kış boyunca yol gitti triger v.s sorun çıkarmadı....2-3 kere lastiği patladı...o halde 100 er km yol gitti öndüzeni bile bozmadı...ve inanın 3 yıldır zincir bile takmadım hala zincirim yok...:)....kaç kere çamurlu tarlalarda saplandı kaldı...kaç kere tarktörle çekildi gene devam etti :)...4 yılda bu kadar zorlu koşulda bi kere yağ eksiltmedi...bir kere ampül değişmedim 4 yılda...bir kere bile benim şuyum var demedi ... yahu daha neler neler...hangi birini anlatayım....bunlar hepsi tarafımdan bizzat denendiği için gönül rahatlığıyla alınabilecek bir arabadır...sadece periyoduk bakımlarına götürün...hatta götürmeyinde....
anlatayım dedim sadece...saygılar
Hocam size Allah kolaylık versin , koşullarınız gerçekten olağandışıymış.Deneyimleriniz de Clio için ciddi bir test ve referans bana göre...Kendi adıma teşekkür ederim.
Bence 5 dakika çok fazla. Tam yağlamanın 1 dakika sonunda gerçekleştiğini düşünüyorum. Sonrasında hareket edilebilir.bahadix demiş ki:...5.clio 3 eski modeller gibi kışın ısıtılacak bir motora sahip değildir..kontağıçalıştırıp 5 dk sonra yola devam edin...ama zorlamayın ısınana dek...
Devrim demiş ki:Bence 5 dakika çok fazla. Tam yağlamanın 1 dakika sonunda gerçekleştiğini düşünüyorum. Sonrasında hareket edilebilir.bahadix demiş ki:...5.clio 3 eski modeller gibi kışın ısıtılacak bir motora sahip değildir..kontağıçalıştırıp 5 dk sonra yola devam edin...ama zorlamayın ısınana dek...
Ancak benim yaptığım gibi, ısı göstergesinde ilk hareketlenmeleri görmedikçe 2bin devri geçmeyin...
Bu forumu görüntüleyenler: Google [Bot] ve 13 misafir