SERVİS ŞİKAYETİ KİME

Araçlarımızla ilgili her türlü bakım çeşitleri, yöntemleri; Kaporta, boya, lastik veya döşemelerle ilgili bakım konuları ve servis hikayeleri. Ayrıca alt bölümlerde motor tiplerine özel bakım konuları yer almaktadır.

SERVİS ŞİKAYETİ KİME

İleti oremos » 09 Aralık 2009 15:22

NEZİROĞLUNDAN ALDIĞIM ARACIMIN HASAR GÖREN PARÇASI (ÖN IZGARA) OLMADIĞINDAN 1.5 AYDIR GÜYA YURT DIŞINDAN PARÇA BEKLİYORUM VE NE ZAMAN GELECEĞİNİ ONLARDA BİLMİYOR.BU KONU İLE İLGİLİ ŞİKAYETTE BULUNMAK İSTEDİM İNTERNETTE RENAULT TÜRKİYE VE BURSA FABRİKALRININ ADRESİNDE ŞİKAYET FORMLARI VAR DOLDURUYOSUN FAKAT YOLLAYAMIYOSUN ÇOOOOOK İLGİNÇ ARAÇ ALIRKEN SENİ 50 DEFA ARRALAR AMA SORUN OLUNCA KİMSE İLGİLENMEZ YAA ARACI ÜRETİYOSUNDA PARÇASINI ÜRETMİYOMUSUN TALEP GELDİKÇEMİ ÜRETİYOLAR NEDİR ANLAMDIM.ARKADAŞLAR DİKKAT EDİN KAZA YAPMAYIN YADA DUA EDİN ARAÇ BOZULMASIN GALİBA CLİO3 LERİN PARÇASI YOK YAZIKLAR OLSUN RENAULT
ADMiN: Lütfen sürekli büyük harf kullanmayınız. (2)
oremos
ER
ER
 
İleti: 8
Kayıt: 22 Ekim 2009 14:46
Marka & Model: Renault ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5dci 85bg
Kilometre: 3000
Yakıt: opet euro
Lastik Markası: goodyear
İsim ve Şehir: hakan ankara


Re: SERVİS ŞİKAYETİ KİME

İleti oguz1 » 09 Aralık 2009 18:00

Hakan kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Ön ızgara bence proplem olmamalı çünkü bu araç TÜRKİYE de imal ediliyor. Tüm parçaları burada birleştiriliyor. Yan sanayilerin hemen hemen hepsi türk firması, renaultta parçaları bu firmalardan tedarik ediyor.

Sizin en büyük hatanız neziroğluna gitmek olmuş, 2006 da bir kere gittim, clioIII ne zaman satışa sunulacak diye sormaya, sormaz olaydım bir tel. verdik 2 yıl kolumuzu kurtaramadık. Ben aracı söğütözü maisten aldım, bence aracı neziroğlundan alma imkanınız varsa alın ve maise çekin veya maisi devreye sokup parçayı hemen getirtebilirsiniz. Axa oyak ta içinde kaskodada bir proplem olmuyor hangi kazayı yaparsanız yapın el sürmeden exper yüzü dahi görmeden herşeyi halledip telefon ediyorlar gidip iç dış yıkanmış aracınızı alıyorsunuz.
oguz1
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1068
Kayıt: 09 Haziran 2008 15:17
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,5 dci 80 bg
Kilometre: 122000
Yakıt: opet
Lastik Markası: tigar-lassa snoways
İsim ve Şehir: Murat İzmir

Re: SERVİS ŞİKAYETİ KİME

İleti bora35 » 10 Aralık 2009 12:38

geçmiş olsun kardeşim benimde başıma servisle ilgili bir olay gelmişti ben renault mais e şikayet ettim ve ilgilendiler hemen sana telefonunu vereyim servisinizle ilgili sorunlarım var de yardımcı olurlar renault genel müdürlük 0216 645 66 66 renault mais 0212 444 66 22 bu numaraları ara servisin canını okurlar valla bana çok yardımcı oldular bida ha reno almıcam diyince ama
bora35
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 17
Kayıt: 07 Ağustos 2009 22:13
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1.4 16vlf 98hp
Kilometre: 15015
Yakıt: bp
Lastik Markası: Bidgestone Turanza
İsim ve Şehir: bora izmir


Bakım, Onarım & Servis

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 52 misafir