[quote="Devrim"]Gayet güzel! Tebrikler Murat kardeş. Ellerine sağlık gerçekten güzel iş...
O zaman ben sorulara başlayayım. :)
1) Bahsettiğin "tiner-vari ilaç" tam olarak nedir, adı sanı nedir, nasıl temin edilir?
2) "Dolgu astarı", bildiğimiz "boya astarı" mıdır?
3) Astar veya "ilaç" atılmadan önce zımpara yapıp plastikteki pürüzleri alsak daha iyi olmaz mıdır?
4) Asıl "boya" nasıl bir boyadır? Aracın gövde rengini nasıl yakalamaktayızdır? Sprey midir yoksa sanayiden elde edilebilen Renault Platin gri boyası var mıdır?
5) Vernik konusunda; Sprey düzgün vermiyor diyorsun, pürüzsüz (dümdüz) vernik yüzeyi için ne yapmalıdır? Dediğin gibi bolca atıp kendi kendine akarak düzgün bir yüzey mi beklemelidir?
6) Ayna kapakları kolay çıkarılmakta mıdır?
7) Son olarak sana ne kadar teşekkür etsek az mıdır?
:D[/quotebn
ben bunları devrim hocam eyüp demir kapıdan aldım....
bu malzemelerin hepsi araç boyası satan bir dükkandan aldın. astar boyayı, araç rengini ve verniği doldurulabilen sprey kutuya satıcı kendisi doldurup teslim ediyor....
tiner vari ilacı satıcı kendi teklif ediyor çünkü boya zaman içinda plastikten atılıyor, plastik astarı diye hatırlıyorum...
kesinlikle zımpara denemeyin dolgu astarı inanılmaz birşey o işi görüyor kendi başına...(ben denemiştim zımrapara gibi oluyor plastik)
aracın boyasının kodunu sağ iki kapı arasındaki direklerin altında satıcı kendi bakıp aldı ve o renk boyayı alıp sprey kutusuna koydu satıcı...
vernik konusunu aslında boyacıdan malzeme alırken görüşmek daha maltıklı ama bolbol sıkarak düz bir yerde bekletmek işe yarıyor...
ayna kapaklarını sökmedim üstünde halettim gazeteyle kapıyarak etrafını bantla...
ayrıca henüz boyadığım yerlere psta ve cile uygulamadım,uygulandıktan sonra pasta vernik hatalarını kapatabilir diye tahmin ediyorum....
rica ederimmmm....
eğer yardımcı olabildiysem ne mutlu bana