Tolga demiş ki:Murat demiş ki:Bide şöyle bir avantaj var aracınız önden darbe aldığında çamurluklar plastik olduğu için kırılıyor ve oluşan hasar ön kapılara kadar devam edemiyor. Ama çamurluklar sac olmuş olsa bişekilde kırılmıyacak ve kapıların sıkışmasına sebep olucak böylelikle diğer parçalarda boya ve kaporta hasarı oluşacak ama plastik olduğu için böyle bir dezavantaj söz konusu olmuyor...
dogru mantıklı
bir de ek olarak benım FR. fuarda öğrendığim birşey aynı soruya karşılık u yanıtı verdıler. Diyelim ki araç önden kaza yaptı ve darbe anında çamurluklar direk diye tabir edilen ön yan camların çercevelerine darbeyi iletiyormus ve bu darbenın şiddetli ve ani olduğunda direkte yapılan guvenlik testlerıne göre zarar verıyor ve bu da doğrudan onde oturan yada surucuye risk taşıyormus.şimdi plastık olduğunda darbeden dolayı plastık zora geldiğinden esnıyor kırılma noktasında da kırılıyor.
Yanı boyle bır şeyde durum özetle demir ve plastiğin esnemelerının en ıyı şekılde kullanımı. tabii plastık + olarak maddi anlamda işlerine geliyor pek tabiiki sonuçta maliyet ne kadar az ise kar o derece de çok. :)