levolution demiş ki:ben olsam başka bir Renault yetkili servisine gidip kayıt yaptırmadan filtrelerin yeni olup olmadığının belgelenmesini isterdim. eski diyecekler büyük olasılıkla, o zaman da bu durumun belgelenmesini sağlayıp önceki servis faturasıyla birlikte tüketici hakları hakem heyetine giderdim. hatta yağın da kalitesini kontrol ettirmeyi deneyebilirsin.
bir kaç hafta içinde sizi genel merkezden arayacaklar zaten "arabanıza yapılan işlemlerden memnun musunuz" diye. bu çok işe yarıyor. son zamanlarda benim aram iyi servisle ama 2008 eylül ayında büyük bir tartışmamız oldu servisle, genel merkezden aradılar, yarım saat boyunca şikayet ettim. işe yaradı, en azından bundan sonraki tamiratlarda yapacakları yanlışta dır dır edeceğimi biliyorlar, ona göre davranıyorlar. arabanın yanına kadar gidiyorum, yaptıkları işe dikkatlice bakıyorum, alıştılar artık.
akg58 demiş ki: Daha önce böyle bir olay yaşayan varsa paylaşsın lütfen.
burak120320 demiş ki:akg58 demiş ki: Daha önce böyle bir olay yaşayan varsa paylaşsın lütfen.
bikaç sene önce bende buna benzer bişi yaşamıştım, forumda da paylaştım.. önceki klimasız cliomun polen filtresini değiştirmişti yetkili yetenekli servis. uzun uzun anlatmayım yeniden, ustayı ve müdürü epey bi fırçaladım diğer parçaları değiştiğinizi nerden bilicem dedim ve para ödemeden ayrıldım ordan. Birkaç gün sonra memnuniyet anketi için aradıklarında anlattım bütün olayı ama ne kadar işe yaradı bilmiorum.. şimdiki aklım olsa bu kadar kolay bırakmazdım yakalarını, yaptıkları düpedüz "dolandırıcılık".
burak120320 demiş ki:Hocam kırıkkaledesin sanırım, ankaradaki renault maisle bi görüş istersen.. anlat derdini belki bi fikir verirler, buna benzer bi konuda bana oldukca yardımcı olmuşlardı.. Renault mais Ankara 0312 286 5300
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 50 misafir