Pompa, triger kayışı, şarj dinamosu, silecek motoru vs..

Araçlarımızın tüm mekanik parçaları, gereçleri ve şanzıman sistemleri...

Re: Pompa, triyer kayışı, şarj dinamosu, silecek motoru vs..

İleti impossible » 11 Kasım 2009 11:57

kastetmis olduğum güncel renaultlar, eski tiplerden bahsetmiyorum ki forumumuz clio III, ama sadece de bu araçtan bahsedilmiyor..
lastik her yerde lastiktir,o özelliğini kaybettikten sonra ne önemi var ki? örnek stepne,hic kullanma,bizimkiler gibi yamur camuru geçtim,bagaj icinde de dursa, durduğu yerde lastik esnekliğini kaybeder, özelliğini kaybetmiş olur.. bu yüzden bence 5 yil / 60.000 km civarında triger seti değiştirilmelidir. zira kopacak olursa oldukça baş ağrıtır,tercih meselesi,benim ilk aracım uno idi, 74.000 de trigeri koptu,komple yaptırdım,ki arabayı satmak üzereydim bi türlü gösterememistim,ama yine aynı arkadasa durumu anlattım,1hafta sonra aracı o satın aldı
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1445
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya


Önceki

Mekanik Kısımlar ve Şanzıman

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 87 misafir