önemli bir parça. alternatör kayışı, gergi kayışı gibi isimleri var. şarj dinamosu ve hidrolik direksiyon pompası (clio2'de) buna bağlı. eskitmemek lazım, koparsa büyük dertler açabiliyor.
ben yeni trigeri degiştirdim 1,2 benzinli sadece triger seti & bilyesi& kayışı 160 tl vantilatör kayışı 30 tl başka bir şeye ihtiyaç olmadı. işçilik 100 tl
Triger kadar önemli bir kayış değildir herhangi bir kopma anında aracın elektriği kesileceğinden araç stop edecektir bu arada direksiyo ve frenler sertleşecek ama trigerdeki gibi motor bloğunda sübapların yamulmasına kadar varan bir arıza olmayacaktır bütün bu ihtimallere karşı adet olunduğu üzere beraber değiştirilir çünkü triger kayışını değiştirirken zaten alyernatör kayışı da ortaya çıkmıştır.