arkadaşlar geçen arka kapılardan su alma problemim olduğunu söylemiştim servis cuma günü randevu vermişti gittim. gitmişken teypin az gelen sesinden şikayetçi olduğumuda söyledim şaşırıp böyle bir şikayeti ilk kez duyduklarını söylediler. kapılardan sonra ilgilenebileceklerini söylediler buraya kadar herşey normal. usta kapıların için geçirmezlik yapılacağını söyledi ama bi kontrol edelim dedi kapı içleri açılınca geçirmezliğin olduğu anlaşıldı bunu üzerine suyun girdiği yerler tespit edildi usta bu sefer fitiller değişecek dendi ama sanırım servis şefi daha önce değişen fitillerin çözüm üretmediğini söylediği ben ne olacak diye beklerken usta elinde bir kağıtla geldi renault tarafından yollanan kağıt belli yerlere yapışkan bir fitil yapıştırılması gerektiğini göstermiş ve onun yapılmasını istemiş ama fitil çekilen yerler suyun girdiği yerler değil :D birşey demedim nede olsa araç yeni çözüm olmazsa bi daha uğraşırsın ustam dedim oda çözeceğine inanmayarak kelebek camın üst ve arka tarafına ile kapı içindeki segman girişlerini yapışka fitille (macun gibi yapışkan şekli fitil) kapladı. o iş bitince geri danışmaya döndük ilginçlik burada başlıyor. bir küçük kağır parçası vardı üzerinde
GİZLİ RENAULT yazıyordu altında ise
teyp sesi techline başvurun
camdan su alma
vites hidroliği
gibi 3 tane sorun verilmişti yanında zorunlu filan gibi şeçeneklerin altında normal filan gibi ifadeler vardı. kağıdı göstermemeye çalıştılar niyeyse anca bu kadarını görebildim. bu kağıdı ellerine aldıktan sonra sesle ilgili sorunla ilgilendiler yoksa ilgilenceklerini sanmıyorum. sonra bende kağıtları yazanları sordum cevap vermek istemediler vites hidroliği ile ilgili konuyu üsteledim bunun üzerine bu sorunla ilgili şikayetten gelenlerinkiyle ilgilenindiği sorunu olmayanlar için birşey yapmadıklarını anlattı. ses sorunu ile ilgili ise reno nun bir şey yapmaları istediklerini ancak kendi sistemlerinde olmadığını bunun için renoya mail attıklarını ve cevap beklediklerini anlattı ama cevap cuma günü gelmedi gelince arıyacaklarmış.
sanırım renault toyota gibi geri çağırma yerine çaktırmadan serviste işi bitirmeyi tercih ediyor. ben oraddayken bir mekan geldi farla ilgili bir sorun için sorunu 5 dakikada halledildi ama gene reno araç servise girince yapılması gereken işlemler tebliğ etmiş onlarıda yaptılar bunu müşteri araba niye hala çıkmadı diyince izah ettiler.
garantisi bitmemiş olan arkadaşların hatta bitmiş arkaddaşların yukardaki parça veya sorunlarla ilgili sıkıntıları varsa servise uğrayıp hallettirebilirler gibi geldi bana.