semih89 demiş ki:Çok güzel olmuş :) cliomda vazgeçemeyeceğim özelliklerden birisi mercekli far. viraj aydınlatma için tertibat sıkıntı yaratabilir. normalde araba ileri vitesteyken çalışıyor. çok da kullanıyor musun dersen ehh yanı fark bile etmek zor :)
Teşekkür ederim. Şimdilik viraj aydınlatma manuel, ama ilerde onuda otomatik halegetireceğim inşallah...
Tek bir sorum olacak size, viraj aydınlatmasının ampülünü değiştirebiliyor musunuz?
Yahu ben normalinide değiştiremiyorum, çok dar diye, adamlar ötekini de en ücra köşeye koymuşlar... :)
Leo1905 demiş ki:güzel olmuş :)
Saolasın hocam...
Sadik_43 demiş ki:Çok güzel olmuş elinize sağlık ...
Fakat farları bu şekilde mi aldınız yoksa sonradan üzerindeki farlara mercekmi taktınız.
Birde maliyeti konusunda açıklama yaparmısınız....
Farları bu şekilde aldım. Orjinal Renault farı değil, Yan sanayi. Orjinalinin replikası diyelim.
İnternetten bir forum aracılığı ile ulaştım farlara.
Direk olarak tekrar ulaşıp burdan paylaşırım...
onurksk demiş ki: katılıyorum far yapısı benimde clio 3'te beğendiğim bir yön. Viraj aydınlatması geceleri park ederken ve karanlık yolda yavaş hızda dönüşlerde çok başarılı. Sorun mercekte halojen aydınlatmanın yetersiz kalması ama oda xenonla çözülmüş ;)
Mayucel hocam çok beğendim iyi bir çalışma olmuş. ne marka ve kaç k xenon kullandınız acaba ? gece aydınlatması içinde resim çekerseniz sevinirim hayırlı olsun
8000k xenon var ( h1), aydınlatmadan gayet memnunum. Uzunlar standart H7 ampül, Viraj aydınlatması da Standart H7 ampül. İlerde onlarıda Osram Night breaker ampülleri ile değiştiririm.
Mercekler ve aydınlatması güzel, ilerde Bixenon merceğe de dönüşüm yaparım belki. Yine can sıkıntısından araba ile uğraşmaya başladım :)
impossible demiş ki:yücel on numara beş yıldız olmuş :good:
sen bu arabayı alırken dynamique tomtom almalıydın benimki gibi, bu çalışmalar daha güzel olurdu bence
sorulara katılıyorum, normal farda oynama yaptın sanırım bulamadın orijinal zaten konusu gemisti,
maliyet ve isteyenler için yol göstermen gerek,
gerçi sen bunun için de sahibinden.com' da ilan verip ticarete dökersin :)
Orjinal bulamadım ama replikasını bulduk en sonunda :)
Şimdilik replikası ile idare ediyoruz. Farlar güzel, birebir oturdu uyduruk falan değil yani...
Montaj çok kolay sayılmaz, tampon sökülüyor, eski farın yükseklik ayar motorunu yenisine monte edip sonra işlem tamamlanıyor.
Sani demiş ki:Güle güle kullanın.
Anlamadığım, viraj farları neden devre dışı kaldı?
Viraj farı devre dışı kaldı derken?
Sanırım virajlar yanıyorken farlar nasıl devre dışı diye sormak istediniz, zira o virajlar için direksiyonun altına kablo çektim, sonra far yükseklik ayar düğmesinin yanına bir aç/kapa anahtar taktım. El ile manuel çalıştırıyorum. Ama ilerde Direksiyon miline bir tertibat tasarlayıp otomatiğe çevirmeyi planlıyorm...