Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

ClioIII araçlarımız, modelleri, genel araç özellikleri ve diğer özelliklere dair konular.

Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti mehmetturk » 13 Aralık 2012 21:10

Kendi arabamın 2007 dCi Auth. olduğunu belirterek başlayayım...


1. Torpido ışıklandırması yok.

2. Yatay konulmuş motordan dolayı tekerlek dönüş çapı dar. Tam tur çevirin direksiyonu, inin bir bakın lastiğe ne kadarcık dönmüş...

3. Koltuğun minderlerinin ön kısmı yüksek, bacaklara basıyor ve ağrıtıyor. Yanlardan da kavramıyor adamı.

4. Yüksek hızlarda direksiyon haddinden fazla sertleşiyor. Çerkezköy'den İstanbul'a geldim, 120-140 km ile, 1 saate yakın... Kollarım ağrıdı! Tamam, sertleşecek ama kütük de olmayacak!

5. Arka orta koltukta oturanın makatına emniyet kemer tokası iz bırakabilir... O derece...

6. Direksiyon derinlik ayarı... Yok oğlu yok! Diyeceksiniz ki bu sınıfta olmaz tabi. Peki ama Punto'nun en alt modelinde bile var ya! Latitude dışında var mı Renault'ta zaten? Koltuğu tam da bacaklarıma ve pedallara göre çekiyorum geri, bu sefer de kollarım köprü gibi duruyor maşallah.

7. Vites kolu biraz daha geride konumlandırılabilirdi. Zira uzun bacaklıysanız, vites kolu epey ileride kalıyor.

8. Güneş siperliğinde cep yok! Ruhsat, cd vs. koyamıyorsunuz. Her şey torpidoya... :(

9. Yıllardır değişmeyen yol bilgisayarı ve teyp ekranı...

10. Yol bilgisayarının 80 km menzil altını göstermemesi... (Ford Fusion 2007'de 1 km'ye kadar gösteriyor.) Ayrıca verileri de tutarlı değil yeterince.

11. 2007''de mp3 çalar yok. ( Alt paket falan demeyin kardeşim! Yıl 2007 idi yahu! Track de ne o tarihte?)

12. Sadece sağ önde tavan el tutamacı var.


13. Hele stepne! Aman Allah'ım! %) İşkence gibi... Hem uğraştırıcı hem de lastik soğuk-kar-çamur-suya maruz kalıyor sürekli. Ayrıca sağlam takmazsanız tıkırtı yapma, yol sesi ve soğuk alma gibi sorunlar da doğurabilir. En gıcık olduğum bu işte.


Sevdiğim özellikleri de epey var sınıfına göre ama bunlara da sinirleniyorum işte...
mehmetturk
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 120
Kayıt: 22 Eylül 2012 22:36
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 65hp
Kilometre: 50184
Yakıt: Total Doco
Lastik Markası: Bridgestone Turanza
İsim ve Şehir: Mehmet YILDIZ İstanbul


Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti readonly » 13 Aralık 2012 22:09

Cam açma/kapama butonlarında, çakmak çevresinde aydınlatma yok.
tek dokunuşla cam açma/kapama yok.
Tavan arka bölümde aydınlatma yok.
Benimkinde elektrikli ayna bile yok %)
Dış sıcaklık göstergesi yok.
İç kapı açma kolları metal görünümlü plastik ( krom kaplama[?] ):D önceki 2006 megane daki ile şekli aynı fakat meganedakiler metaldi.
Direksiyon ortasındaki logo plastikten saçmasapan bi kabartma :crazy:
arka hoparlörler çok zayıf.
her yıl aynı isimle çıkan donanım seviyeleri hiç birbirini tutmuyor.
vs vs uzar gider... aslında çok yazıldı çizildi, bi kısmını sonradan serviste taktıranlar da oldu kendi imkanlarıyla takanlar da... clio4'ü bu kadar detaylı inceleme fırsatım olmadı ama clio3 te detaylardan çok kısmış reno onu söyleyebilirim.
readonly
UZMAN ÇAVUŞ
UZMAN ÇAVUŞ
 
İleti: 61
Kayıt: 25 Şubat 2011 22:14
Marka & Model: ClioIII Extr. - 2011
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V 75hp
Kilometre: 25000
Lastik Markası: Dunlop - 185/60/15
İsim ve Şehir: Fatih - istanbul

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti Burock » 13 Aralık 2012 22:59

Mehmet bey en full vers. olmasına rağmen aracım bir çok eksiklik ortak sayılır.

1- Çabuk soyulan deri direksiyon ve topuzu
2- Kapıların çukurlarda vs. çok ses yapması
3- Vitesin özellikle 2-1'e geçişlerde çok kemikli olması
4- Stepne işkencesi

Artı yönleri ise kolay kullanım ve bana göre yeterli yol tutuş. Bir daha b sınıfı araç alırken listeme alırmıyım ? Almam neden derseniz nedeni basit yıl olmuş 2013 biz hala torpido aydınlatması, cam düğme aydınlatması, ya da baz vers. için kafalık vs. konuştuğumuz için renault'u bu basit maliyet politikası için B sınıfında düşünmüyorum. C sınıfı alırmıyım onu da almam, çünkü fiyatları bir vw seviyesinde o kadar para verince firma değişikliği kaçınılmaz olur. Beğenmediğimiz punto bile bu gün bu saydığım donanım olmayanları en alt vers. da bile sunuyo ise Renault'un firma olarak düşünmesi şart.
Burock
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 356
Kayıt: 25 Mayıs 2010 01:54
Marka & Model: ClioIII Executive
Motor Tipi & Gücü: 1.4 16v
Kilometre: 0
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Brigstone
İsim ve Şehir: Brk

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti mehmetturk » 14 Aralık 2012 00:54

readonly demiş ki:arka hoparlörler çok zayıf.


Sende yine varmış zayıf da olsa; benimkinde arka hoparlör hiç yok! :unknown:

Ayrıca model ve paket güncellerken Renault kadar saçmalayan marka da olamaz. Hangi yıl hangi paket full idi, hangi pakette ne vardı, ne yoktu, faz1'i, faz 2'siydi, sapıydı, çöpüydü... başın döner. Detaylı bir seminer almak gerek.
En son mehmetturk tarafından, 14 Aralık 2012 00:59 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 değişiklik yapıldı.
mehmetturk
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 120
Kayıt: 22 Eylül 2012 22:36
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 65hp
Kilometre: 50184
Yakıt: Total Doco
Lastik Markası: Bridgestone Turanza
İsim ve Şehir: Mehmet YILDIZ İstanbul

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti mehmetturk » 14 Aralık 2012 00:58

Ayrıca servis müdürü ile konuştuğumda Clio'ların ülkemize gelmeyen, buradakilerle de dağlar kadar farkı olan bir sürü modeli olduğunu söyledi. Motorları da bambaşka dedi. Buraya gelenler çırılçıplak geliyor yani. Avrupa'da dizel motorların sıfır kükürt ile yürüdüğünü ama burada istisnasız tüm marka dizellerinin de kükürtlü olduğunu ve motora zarar verdiğini de ekledi.
mehmetturk
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 120
Kayıt: 22 Eylül 2012 22:36
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 65hp
Kilometre: 50184
Yakıt: Total Doco
Lastik Markası: Bridgestone Turanza
İsim ve Şehir: Mehmet YILDIZ İstanbul

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti mehmetturk » 14 Aralık 2012 01:01

Tekrar Clio almam demiş bir arkadaş. Zaten satacaksak büyütürüz muhtemelen. Yaşımız, ailemiz de büyüyor ya... :)

C sınıfına geçerim ben ve Renault sadece Clio3 ile yaşar gönlümde her eksiğine rağmen.

İyi yönleri yok mu Clio'nun? Var elbet:

1. Tam bir şehir arabası.
2. Pazarda güçlü.
3. Kullanımı kolay (koltuk rahatsızlığı, yüksek hızda aşırı sert direksiyon ve teker dönüş çapı kısıtlılığını takmazsak)
4. Yol yapma özürlü memleketimizdeki çukur ve hız tümseklerinden altını vurmadan geçmek bile belki başlı başına alınası kılmıyor da değil Clio3'ü. :good:
mehmetturk
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 120
Kayıt: 22 Eylül 2012 22:36
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 65hp
Kilometre: 50184
Yakıt: Total Doco
Lastik Markası: Bridgestone Turanza
İsim ve Şehir: Mehmet YILDIZ İstanbul

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti fethiaktunc » 14 Aralık 2012 08:27

1. Torpido ışıklandırması yok. (üst modellerde var)

2. Yatay konulmuş motordan dolayı tekerlek dönüş çapı dar. Tam tur çevirin direksiyonu, inin bir bakın lastiğe ne kadarcık dönmüş... ( ben şimdiye kadar dönüş ile sıkıntı yaşamadım açıkcası..bu araç ile sokak ortasında u dönüş yapmaya gerek yok)

3. Koltuğun minderlerinin ön kısmı yüksek, bacaklara basıyor ve ağrıtıyor. Yanlardan da kavramıyor adamı. (koltuktan rahatsız olmuyorum ancak eski aracımdaki (clio 2 dynamic ) koltuğu hala arıyorum. Kenarları sarması yükseklik ayarı vs..)

4. Yüksek hızlarda direksiyon haddinden fazla sertleşiyor. Çerkezköy'den İstanbul'a geldim, 120-140 km ile, 1 saate yakın... Kollarım ağrıdı! Tamam, sertleşecek ama kütük de olmayacak! (CLio ile birkaç kez uzun yola gittim sıkıntı yaşamadım. acaba sizin direksiyonda sıkıtnı olabilir mi ? )

5. Arka orta koltukta oturanın makatına emniyet kemer tokası iz bırakabilir... O derece... ( arka koltuklar sıkıntılı...bence arkaya 2 kişiden fazlası oturmaması gerekiyor)

6. Direksiyon derinlik ayarı... Yok oğlu yok! Diyeceksiniz ki bu sınıfta olmaz tabi. Peki ama Punto'nun en alt modelinde bile var ya! Latitude dışında var mı Renault'ta zaten? Koltuğu tam da bacaklarıma ve pedallara göre çekiyorum geri, bu sefer de kollarım köprü gibi duruyor maşallah. (Bu konuda haklısınız. insanları standarda bağlamışlar..farklı yapıdaki insanlar sıkıntı yaşıyor)

7. Vites kolu biraz daha geride konumlandırılabilirdi. Zira uzun bacaklıysanız, vites kolu epey ileride kalıyor. ( 6.maddedeki sıkıntı )

8. Güneş siperliğinde cep yok! Ruhsat, cd vs. koyamıyorsunuz. Her şey torpidoya... ( açıkcası orda göz olsa bile ben oraya ruhsat vs koymam..çünkü zamanla o bölge gevşiyim kötü bir görüntü oluşturuyor..)

9. Yıllardır değişmeyen yol bilgisayarı ve teyp ekranı...(faz 2 lerde değiştirmeyi akıl ettiler )

10. Yol bilgisayarının 80 km menzil altını göstermemesi... (Ford Fusion 2007'de 1 km'ye kadar gösteriyor.) Ayrıca verileri de tutarlı değil yeterince. ( kalan km'ye güvenmeyip bir an önce yakıt almanız için yapılmış bir durum bence normal )

11. 2007''de mp3 çalar yok. ( Alt paket falan demeyin kardeşim! Yıl 2007 idi yahu! Track de ne o tarihte?) ( maalesef renault politikası..insanlarımızın iyi şeyleri haketmediklerini düşünen bir zihniyet.

12. Sadece sağ önde tavan el tutamacı var. ( üst modellerde arkada var. Bu uygulamayı birçok marka yapıyor maalesef )

13. Hele stepne! Aman Allah'ım! İşkence gibi... Hem uğraştırıcı hem de lastik soğuk-kar-çamur-suya maruz kalıyor sürekli. Ayrıca sağlam takmazsanız tıkırtı yapma, yol sesi ve soğuk alma gibi sorunlar da doğurabilir. En gıcık olduğum bu işte.
(bu konuda da tamamen haklısınız ...resmen yedek lastiği değiştiremesinler diye yapılmış ...)


ancak bu kadar eksiğine rağmen sınıfın iyi arabalarından biri...öncelikle tasarımı hoşuma gidiyor..bir daha almam büyük ihtimal ( renault politikası yüzünden) ama yinede şuan pişman değilim..
fethiaktunc
ASTSUBAY ÜST ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÜST ÇAVUŞ
 
İleti: 97
Kayıt: 16 Haziran 2012 10:41
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V Extreme
Kilometre: 32000
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Dunlop
İsim ve Şehir: İstanbul

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti onurksk » 14 Aralık 2012 09:20

Araçlarımızın + ve - yönleri ile ele almak gerekiyor bende kendi görüşlerimi belirteyim 2007 model 1.5 dci clio 3 dynamic + konfor paket kullanıcısıyım,

1- Cam düğmeleri, torpido ve bagaj aydınlatmaları mevcut
2- 1.5 dci 80 hp motor gayet performanslı yakıta acımazsan çok atak ama sakin kullanırsanda cidden az yakıyor
3- Aracın görünüşü gayet modern ve spor
4- Cd/mp3 çalar ve araç üzerinde bulunan 6 hoparlör gayet tatminar, özellikle evde 320 kb/s kalitesinde mp3 yapıp çaldımmı resmen konser oluyor
5- Aracın yol tutuşu ciddi anlamda başarılı abartmadıktan sonra savurmak yada kayma eğilimi vermek çok zor
6- Frenlemesi özellikle lastikler ve fren sistemi bakımlıysa mükemmel abs devreye girmeden yere yapışıyor
7- Elektrikli ve ısıtmalı aynalar güzel
8- Kullanış rahatlığından ve aracın yüksekliğinden memnunum
9- Pazarda güçlü fiyat abartılı değilse arabada dağılmamışsa kolay satılır kar bile yaptırır
10- Tavan el tutacakları, dış sıcaklık göstergesi, tek tuşla açılıp kapanan camlar gibi ayrıntılar mevcut


Arabayı çok övdük birazda kötüleyelim :)

1- Deri direksiyon soyulması ve iğrenç bir hal alması
2- Servis bakımlı sağlam ön takımdan saçma sapan sesler gelmesi
3- 2. vitesten 1'e geçirmek için vitesle savaşma gereksinimi
4- Fren kaliper sorunu çukurlardan geçerken gelen iğrenç ses
5- özellikle Kışın araçtan gelen anlamsız direksiyon sesleri
6- Belirli bir hızdan sonra başlayan tıkırtı çıtırtı sesler
7- Stepne tam bir saçmalık
8- Ön cam altı sürekli tıkanan su tahliye kanalları tam bir beceriksizlik ürünü
9- 2007 model araçta arka camlar manuel yazıcam ama 2013 modelinde bile arka camlar manuel :D :D
10- Yol bilgisayarında 100 yada 90 km altında kalan kilometreyi göstermiyor bir anda panik oluyorsun yolda kalmamak için yakıt alayım diye,arkadaşın mitsubishi depodaki son damlaya kadar hesaplıyor

Özetlersem Araçtan memnunmuyum evet gerçekten donanımlı ve çıtayı yükselten bir araç ama bazı kronik sıkıntıları yokmu evet var :) babamın 2002 model kia aracı çoğu yönden daha konforlu ve modern benim aracım 2007 ama daha sıkıntılı yönleri var genede sınıfının en iyilerinden yada bence en iyisi :)
onurksk
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 540
Kayıt: 19 Eylül 2011 20:28
Marka & Model: Artık yok :(
Motor Tipi & Gücü: .
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: İzmir

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti fethiaktunc » 14 Aralık 2012 09:27

Üst model olmadıktan sonra maalesef araç keyif vermiyor. Bence clio 3 alınacaksa dynamic yada expression alınmalıdır.
fethiaktunc
ASTSUBAY ÜST ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÜST ÇAVUŞ
 
İleti: 97
Kayıt: 16 Haziran 2012 10:41
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V Extreme
Kilometre: 32000
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Dunlop
İsim ve Şehir: İstanbul

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti semih89 » 14 Aralık 2012 17:59

Arkadaşlar yazacaklarımı yazmış zaten. Eksik dediğiniz maddelerin çoğu dynamicmodellerde mevcut. Bence bazı maddelerde abartmışsınız. Sonuçta b sınıfı ve b sınıfındaki en baz versiyon bir araçtan bahsetmişsiniz. Beklentiler de bu yonde olmalı. Sonuçta Clio 2006 yılında piyasaya çıkan ve yılın aracı seçilen bir araç. Bana kalırsa emsallarınden bir gömlek üstün. Onurksk'nin mesajına tamamen katılıyorum aklımdakilere yazmış. C sınıfı donanımlı bir araçtan beklentilerle Clio 3 otantik aynı olmaz tabiki.
semih89
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1052
Kayıt: 10 Nisan 2009 20:43
Marka & Model: Clio Dynamique
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 85bg
Kilometre: 35000
Yakıt: EuroDizel Opet
İsim ve Şehir: ltba

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti crocodile » 14 Aralık 2012 18:51

mehmetturk demiş ki:Ayrıca servis müdürü ile konuştuğumda Clio'ların ülkemize gelmeyen, buradakilerle de dağlar kadar farkı olan bir sürü modeli olduğunu söyledi. Motorları da bambaşka dedi. Buraya gelenler çırılçıplak geliyor yani. Avrupa'da dizel motorların sıfır kükürt ile yürüdüğünü ama burada istisnasız tüm marka dizellerinin de kükürtlü olduğunu ve motora zarar verdiğini de ekledi.



İnternette Clio 3 initiale diye aradığınızda karşılaşacağınız modelde hani yok şundan çalmışlar yok bundan çalmışlar dediğimiz şeyler var ya, hemen hepsinin mevcut olduğunu göreceksiniz diye düşünüyorum. Türkiye içi satış politikalarından kaynaklı yani bence. örnek
[ img ]

[ img ]

buradan torpidao lambası, bagaj lambası vs bazı şeyleri tabi göremiyorum tabi ama benim 2006 expression clioda bile vardı. Alt modellerde yoktu o cam açma tuşu altındaki led falan torpido bagaj lambaları falan. Ama yine de en dolusunu istiyorum arkadaş parası neyse vercem desen bile türkiyede şunun gibi dolu bi versiyon ( tam anlamıyla dolu ) Türkiyede olmadı olmayacak. Ama bir yandan da düşünüyorum 2006 yılında üretilmiş bir araç için gerçekten çok güzel bir tasarım ve kullanışlılığa sahip diye düşünüyorum. Sorun clioda değil Türk Clioda diye düşünüyorum. Benim para verip genişlettiğim lastikler yurt dışında zaten fabrika çıkışı 195 ya da 205 taban olarak satılıyor. Adamlar da biliyor yani bu şekilde daha güvenli olacağını, yola daha da yapışacağını. Ama maliyet hesabına girince yine türk işi 165-185 tabanlar takılıyor.

Ben koltukların gayet rahat olduğunu düşünüyordum açıkçası ama tabi kalıplı birisi de değilim hani o yüzdendir belkide. Arka koltuktaki kemer batma olayı hemen her araçta mevcut. Direksiyon derinlik ayarı evet yok ama düşününce iç hacim ne kadar ki koltuğu sona yaslasan ne kadar uzak kalabilirsin. Sonuç olarak B sınıfı bi araç. Hatta sınıfında büyük bile. Haa tabi olsa keşke olsa ama elzem değil bence.

Yani Cliodan soğutan olabilecek şeylerin olmaması, ya da olan versiyonlarının bize parasını versen de getirmemeleri. Bu kafayla renault müşteri kazanır ama müşteri devamlılığı kazanamaz. Bi alan bi daha almam diyor net.
crocodile
ASTSUBAY ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÇAVUŞ
 
İleti: 80
Kayıt: 04 Mart 2010 21:36
Marka & Model: 2011 Astra H
Motor Tipi & Gücü: 1.3 CDTI 90HP
Kilometre: 26000
Yakıt: Opet Ultra Force
Lastik Markası: Continental205/55/16
İsim ve Şehir: Emre İst

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti crocodile » 14 Aralık 2012 19:04

crocodile
ASTSUBAY ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÇAVUŞ
 
İleti: 80
Kayıt: 04 Mart 2010 21:36
Marka & Model: 2011 Astra H
Motor Tipi & Gücü: 1.3 CDTI 90HP
Kilometre: 26000
Yakıt: Opet Ultra Force
Lastik Markası: Continental205/55/16
İsim ve Şehir: Emre İst

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti fethiaktunc » 14 Aralık 2012 19:31

Kesinlikle süper bir model...:) ama mp3 aux çıkışı göremedim :P iç kısmında kullanılan malzeme çok hoş görünüyor...
bu modeller tr'de olsa bile fiyatı cidden çok yüksek olur..Tahminim orta yollu bir c sınıf araç alınır..:)
fethiaktunc
ASTSUBAY ÜST ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÜST ÇAVUŞ
 
İleti: 97
Kayıt: 16 Haziran 2012 10:41
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V Extreme
Kilometre: 32000
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Dunlop
İsim ve Şehir: İstanbul

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti Burock » 14 Aralık 2012 22:44

Bir de ülkemize gelse intiale hangi vers. geldi ki bu gelsin. Özel seri fransız montaj ciddi anlamda kalite donanım farkı olduğu resimlerden bile ortada o yüzden konuşmaya gerek yok. Keşke bir clio alan bir daha ki aracım da da yeni kasasını alacağım dese malesef renautl'un maliyet politikası yüzünden bir çok kişi firma değiştiriyor.
Burock
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 356
Kayıt: 25 Mayıs 2010 01:54
Marka & Model: ClioIII Executive
Motor Tipi & Gücü: 1.4 16v
Kilometre: 0
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Brigstone
İsim ve Şehir: Brk

Re: Clio 3'ün Eleştirilecek Yönleri!

İleti alperenfatih » 14 Aralık 2012 23:27

Bunun da benim araçtaki gibi torpido lambası biraz içerde kalmış sanırım
alperenfatih
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 200
Kayıt: 17 Kasım 2011 13:07
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V
Kilometre: 14000
Lastik Markası: bridgestone
İsim ve Şehir: A. Fatih Elazığ


Sonraki

Genel Konular

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 33 misafir