PERFORMANS İZLENİMLERİ

Dizel Motorlara dair...

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti msaltik » 12 Ekim 2009 20:42

senin araba 1.2 değil miydi? Benim 1.4'te öyle yığılma falan olmazdı. Tabi dizel tork avantajını daha ilk koltuğa oturunca hissettiriyor. İlk aldığım zaman araba altımdan çıkacakmış gibi oluyodu. İkisinin de ayrı lezzeti var. Ama benzinli daha güzel sanki be hocam :mrgreen:
msaltik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 305
Kayıt: 29 Eylül 2009 22:02
Marka & Model: 2009 65bg Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65bg
Kilometre: 33100
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Dunlop Sport SP01
İsim ve Şehir: TRABZON


Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti dikmenibo » 12 Ekim 2009 22:47

devrim@
hocam vites düşürünce toparlıyor tabiki, dediğin gibi 1. vites çok sağlam yapılmış :D sanki arazi araçlarındaki Low modu gibi, maaşallah çekemeyeceği şey yok fiziki sınırlar dahilinde, ama 1500 devirin altına düştü mü 2. vitesten 1 e düşmesi can sıkıyor, bide bendeki otomatik vites olduğu için 1 e düşünce 3000 devir civarlarında patinaj çekerek takılıyo :D



vipsezgin@
hocam turbo sürekli çalışan bir eleman zaten, ama 1500 devir altında yeterince performans vermiyor bizim araçlarda anladığım kadarıyla.
dikmenibo
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 226
Kayıt: 06 Şubat 2009 22:54
Marka & Model: 2009 Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dci 85bg BVR
Kilometre: 65000
Yakıt: Dizel
Lastik Markası: Michelin EnergySaver
İsim ve Şehir: İbrahim-İstanbul

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti Devrim » 12 Ekim 2009 23:05

:) Ha, otomatik vitesi hesaba katmadım. Ve evet dediğin gibi turbo büyük etken. Zaten hızlanırken de turbonun bir süre sonra etkisini gösterdiğini biliyoruz. Bahsettiğin tip durumlarda -hele de devir zaten 1500'ün altındaysa- hiç etkisini göstermiyor turbo. Haklısın...
Devrim
Site Admin
Site Admin
 
İleti: 3463
Kayıt: 09 Haziran 2008 02:41
Marka & Model: Clio III 2008 Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.5dCi 65hp
Kilometre: 120000
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Kumho KW17 185/60/15
İsim ve Şehir: Konya

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti vipsezgin » 13 Ekim 2009 13:35

msaltik demiş ki:senin araba 1.2 değil miydi? Benim 1.4'te öyle yığılma falan olmazdı. Tabi dizel tork avantajını daha ilk koltuğa oturunca hissettiriyor. İlk aldığım zaman araba altımdan çıkacakmış gibi oluyodu. İkisinin de ayrı lezzeti var. Ama benzinli daha güzel sanki be hocam :mrgreen:

senın ilk araba 1.4 benzınlımıydı ? dostum
vipsezgin
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1119
Kayıt: 09 Haziran 2008 07:55
Konum: Tekirdağ / Çorlu
Marka & Model: Renault Clio II
Motor Tipi & Gücü: 1,6 16V
Kilometre: 88750
Yakıt: Shell opet
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: SEZGİN / ÇORLU

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti msaltik » 13 Ekim 2009 15:19

evet, 2006 1.4 Authentique + Stil Paket... 22800km'de sattım :(
msaltik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 305
Kayıt: 29 Eylül 2009 22:02
Marka & Model: 2009 65bg Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65bg
Kilometre: 33100
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Dunlop Sport SP01
İsim ve Şehir: TRABZON

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti vipsezgin » 13 Ekim 2009 15:28

km si de azmıs nıe sattın yaa kaca verdın arabayı ben 17700 sattım
vipsezgin
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1119
Kayıt: 09 Haziran 2008 07:55
Konum: Tekirdağ / Çorlu
Marka & Model: Renault Clio II
Motor Tipi & Gücü: 1,6 16V
Kilometre: 88750
Yakıt: Shell opet
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: SEZGİN / ÇORLU

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti msaltik » 13 Ekim 2009 15:54

ya dizele geçmem gerekti, yılda 50.000 yapacam çünkü, 5 kişi gidip gelecem. O yüzden, yoksa satmazdım, dizele de geçmezdim
msaltik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 305
Kayıt: 29 Eylül 2009 22:02
Marka & Model: 2009 65bg Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65bg
Kilometre: 33100
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Dunlop Sport SP01
İsim ve Şehir: TRABZON

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti vipsezgin » 13 Ekim 2009 18:13

hayırlısı abi yakıt cok fark edıyor dimi
vipsezgin
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1119
Kayıt: 09 Haziran 2008 07:55
Konum: Tekirdağ / Çorlu
Marka & Model: Renault Clio II
Motor Tipi & Gücü: 1,6 16V
Kilometre: 88750
Yakıt: Shell opet
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: SEZGİN / ÇORLU

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti msaltik » 13 Ekim 2009 18:27

bnm gibi kullanırsan eder tabi, etmez mi... ama önceki kullanım tarzıma bakarsan, bence dizel gereksiz... şahsi olarak 4500km yapmışım :D git-gel dışında
msaltik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 305
Kayıt: 29 Eylül 2009 22:02
Marka & Model: 2009 65bg Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65bg
Kilometre: 33100
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Dunlop Sport SP01
İsim ve Şehir: TRABZON

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti vipsezgin » 13 Ekim 2009 19:30

az yakıyor diye çok geziyorsun yani ? :D
vipsezgin
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1119
Kayıt: 09 Haziran 2008 07:55
Konum: Tekirdağ / Çorlu
Marka & Model: Renault Clio II
Motor Tipi & Gücü: 1,6 16V
Kilometre: 88750
Yakıt: Shell opet
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: SEZGİN / ÇORLU

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti msaltik » 13 Ekim 2009 19:38

abi işe gidip geliyorum. git gel 180km...
haftasonları kullandığım 50-100km arası değişir
msaltik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 305
Kayıt: 29 Eylül 2009 22:02
Marka & Model: 2009 65bg Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65bg
Kilometre: 33100
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Dunlop Sport SP01
İsim ve Şehir: TRABZON

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti vipsezgin » 14 Ekim 2009 08:45

çok uzakmış iş yerin abi arabayla bir bütün oluyosun yani :D
vipsezgin
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1119
Kayıt: 09 Haziran 2008 07:55
Konum: Tekirdağ / Çorlu
Marka & Model: Renault Clio II
Motor Tipi & Gücü: 1,6 16V
Kilometre: 88750
Yakıt: Shell opet
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: SEZGİN / ÇORLU

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti msaltik » 14 Ekim 2009 09:07

ekmek parası :)
msaltik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 305
Kayıt: 29 Eylül 2009 22:02
Marka & Model: 2009 65bg Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65bg
Kilometre: 33100
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Dunlop Sport SP01
İsim ve Şehir: TRABZON

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti aragon1979 » 20 Aralık 2010 20:57

meraba arkadaşlar ayın sonunda yeni clioma kacuşacam.zaten eski arabamda clio3 tü ama yokuşlarda haddinden çok yaktığı için ve yokuşu çıktıktan sonra sanki yokuşu yürüyerek çıkmış kadar yorduğu için CLİO HB MODELİNİN EXECUTİVE DONANIMLI ile takas ettim.inşallah bu arabada çekiş sorunu yaşamam.bu arabadan kullanan arkadaşlar çekişi nasıl acaba memnunmusunuz yokuşlarda yakıt cc açıkken nasıl çok merak ediyorum.tabi yokuş en az 10km olanr yokuştan bahsediyorum deneyenler varmı acaba
aragon1979
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 22
Kayıt: 10 Aralık 2010 21:40
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: CLİO HB EXECUTİVE
Kilometre: 80
Yakıt: dci
İsim ve Şehir: TOKAT

Re: PERFORMANS İZLENİMLERİ

İleti MertDeniz » 20 Aralık 2010 21:44

Performans konusunda öğrendiğim bi konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum. Belki sizlerin de bildiği bir şeydir ama ben yine de paylaşmak istiyorum. Bizim km göstergesinde 50 - 90 - 130 km/h lerde kırmızı işaretler var. Ben bunların ne işe yaradığını bilmiyordum. Renault'da çalışan bir arkadaşımla konuşurken konu açıldı. Onların vites değiştirme çizgileri olduğunu söyledi. Ancak 30 km/h de çizgi yok. Orda da olması gerekiyormuş. Yani 30 km/h de 2. vitese 50 de 3. vitese 90 da 4. vitese 130 da 5. vitese atmalıymışız. Denedim ve arabalarımızı bu şekilde kullandığımızda gerçekten hiç beklemediğimiz performansı elde ediyoruz. Motor sesinin ilk denemelerde rahatsız etmesi normaldir. Bu şekilde kullanmaya devam ettikçe motor açılacaktır ve bu ses azalacaktır. Ben düz yolda normalde 155 i geçemezdim. Bu şekilde 170 i gördüm düz yolda. 130 da 5 e atınca adeta kopuk uçurtma gibi gidiyor. Burda konu açıldığı için söylüyorum. Özellikle bizim araçlarda hıza karşıyım. Kazasız günler dilerim.
MertDeniz
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 389
Kayıt: 01 Ağustos 2010 16:30
Marka & Model: Megane II Expression
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 85 BG
Kilometre: 30000
Yakıt: Shell V-Power
İsim ve Şehir: İstanbul


ÖncekiSonraki

Dizel Motorlar

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 47 misafir