Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

Lpg yakıtı kullanan motorlar.

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Safe Fast.

İleti afy » 16 Şubat 2013 22:25

arkadaşlar depoyu bitirdim. 373 km yaptı. tabi belli bi kısmı benzin. 20-30 km.si benzin diyebilirim. yani bi 10 tl de benzin yaktım.
ilk doldurduğumda 85 tl tutmuştu.
85+10=95, 95/373=0.254 yani 25 kuruş şehiriçinde bu mevsimde.
tekrar depoyu doldurdum, 81 liralık lpg aldı (2.69 tl litresi).
ortalama 8 lt gösteriyor yol bilgisayarı.
taktırmak isteyen arkadaşlarıma nirengi olur umarım.
afy
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 46
Kayıt: 18 Kasım 2012 16:39
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V 75 bg
Kilometre: 51000
Yakıt: petrol ofisi
Lastik Markası: Toyo 175/65/15
İsim ve Şehir: Fatih Yıl - Eskişehir


Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti onur-d » 17 Şubat 2013 10:06

yenı obd2 dıye bır sıstem varmıs ayara gıtme dıye bırsey kalmıyormus bu sıstemde takarsam obd lı olacak
onur-d
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 219
Kayıt: 15 Nisan 2012 11:27
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V
Kilometre: 90000
Yakıt: benzin
Lastik Markası: brıdgestone b250
İsim ve Şehir: kocaeli

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti afy » 26 Şubat 2013 22:20

Obd 2 sistemini bende araştırdım. güzel bir sistem.
Ancak gerekliliğinin değerlendirilmesi gerekir.
Fazladan 200 tl kadar (yanılmıyorsam) vermek bir iki defa ayara gitmekten iyi midir sorusuna cevap aramak lazım.
Zaten ilk bir iki depodan sonra son bi ince ayarla yakıt ayarı ideal oluyor.
Takdiri size bırakıyorum. 8-)
afy
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 46
Kayıt: 18 Kasım 2012 16:39
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V 75 bg
Kilometre: 51000
Yakıt: petrol ofisi
Lastik Markası: Toyo 175/65/15
İsim ve Şehir: Fatih Yıl - Eskişehir

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti impossible » 27 Şubat 2013 09:40

lpg kitinin tam model ismi ve maliyeti nedir üstad?
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti afy » 28 Şubat 2013 14:28

Atiker Safe Fast. Türkiye geneli 990 10 taksit. peşinde 900 tl. buna ek olarak ruhsata işletme maliyetı. 300 e yakın bi maliyeti varmış sanırım.
afy
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 46
Kayıt: 18 Kasım 2012 16:39
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V 75 bg
Kilometre: 51000
Yakıt: petrol ofisi
Lastik Markası: Toyo 175/65/15
İsim ve Şehir: Fatih Yıl - Eskişehir

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti afy » 11 Nisan 2013 19:08

Slm Arkadaşlar,
Son kullanım değerlerimi sizinle paylaşmak istedim. LPG taktırmak isteyenlerin işini kolaylaştıracak bilgiler.
göstergede kırmızı yandı. 71 liralık lpg ile depo tam doldu.(lt/lpg 2,69-eskişehir) şehiriçi-şehirdışı karışık 470 km gittim (tabi benzinle gittiğim km'yi çıkarmadım)
Ben gayet memnunum. Aracım baya lpg ye uyumlu hale geldi. havalar da ısındı, tüketim azaldı bu kadar az yakması çok iyi oldu. :)
afy
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 46
Kayıt: 18 Kasım 2012 16:39
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V 75 bg
Kilometre: 51000
Yakıt: petrol ofisi
Lastik Markası: Toyo 175/65/15
İsim ve Şehir: Fatih Yıl - Eskişehir

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti wlkn_23 » 12 Nisan 2013 13:04

10 lt lpg ile 135 km şehir içi 1 lt de 13.5 km gidiyo gerisini siz hesaplayın :)
wlkn_23
ASTSUBAY ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÇAVUŞ
 
İleti: 88
Kayıt: 20 Aralık 2011 19:32
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v extreme
Kilometre: 50000
Yakıt: OPET
Lastik Markası: DUNLOP sp01
İsim ve Şehir: VOLKAN-ANTALYA

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti halim » 12 Nisan 2013 18:23

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-pa ... 761/detay/

lpg taktırmayı düşünen arkadaşlar uygun fiyata vericem sistemi 1700 TL'dir setin fiyatı bayisinde 1 sene once sıfır alındı.1.4 CLio III aracımdan soktum enjektorlu tüplerdendir yoğuşturmalı sadece enjektörünü 500 tl civarına alırsınız ben size tüm sistemi vericem 750'ye.KESINLIKLE HICBIR ARIZA VS değildir.Aracı alan kişi tüplü kulanmak istemediği icin 750 TL düşüp verdim.

Aracı sattım boş dursun istemiyorum.Tanıdıgınız bi yere gidip güzel bi işçiliklede taktırırsınız montajı kolay işi bilen cok rahat yapıyor.Taksitle ödemek isteyene sahibinden üzerinden get açarım ama farkı siz ödersiniz.
halim
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 15
Kayıt: 25 Haziran 2011 19:33
Marka & Model: ClioIII-2008
Motor Tipi & Gücü: 1.4 16v 98hp 3K Extr
Kilometre: 48000
Yakıt: lpg+benzin
Lastik Markası: Dunlop
İsim ve Şehir: İzmir

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti afy » 12 Mayıs 2013 12:54

ilan biraz geç oldu önceden olsa düşünebilirdim.
afy
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 46
Kayıt: 18 Kasım 2012 16:39
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V 75 bg
Kilometre: 51000
Yakıt: petrol ofisi
Lastik Markası: Toyo 175/65/15
İsim ve Şehir: Fatih Yıl - Eskişehir

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti muSu035 » 18 Ağustos 2013 20:39

afy demiş ki:Slm Arkadaşlar,
Son kullanım değerlerimi sizinle paylaşmak istedim. LPG taktırmak isteyenlerin işini kolaylaştıracak bilgiler.
göstergede kırmızı yandı. 71 liralık lpg ile depo tam doldu.(lt/lpg 2,69-eskişehir) şehiriçi-şehirdışı karışık 470 km gittim (tabi benzinle gittiğim km'yi çıkarmadım)
Ben gayet memnunum. Aracım baya lpg ye uyumlu hale geldi. havalar da ısındı, tüketim azaldı bu kadar az yakması çok iyi oldu. :)

Hocam lpg yi stepneye mi yoksa bagaja mi koydun bende de 2007 model 1.2 auth var ve alali 20gun olmamasina ragmen lpg dusunmeye basladm artk oyuzden bugune kdrki kullaniminda moral bozan olaylar varsa paylasirsan sevinirm..
muSu035
ACEMI ER
ACEMI ER
 
İleti: 2
Kayıt: 11 Ağustos 2013 11:42
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 Authentique 65hp
Kilometre: 58000
Yakıt: PO
Lastik Markası: Bridgestone
İsim ve Şehir: Afyonkarahisar

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti afy » 21 Ağustos 2013 20:06

muSu035 demiş ki:
afy demiş ki:Slm Arkadaşlar,
Son kullanım değerlerimi sizinle paylaşmak istedim. LPG taktırmak isteyenlerin işini kolaylaştıracak bilgiler.
göstergede kırmızı yandı. 71 liralık lpg ile depo tam doldu.(lt/lpg 2,69-eskişehir) şehiriçi-şehirdışı karışık 470 km gittim (tabi benzinle gittiğim km'yi çıkarmadım)
Ben gayet memnunum. Aracım baya lpg ye uyumlu hale geldi. havalar da ısındı, tüketim azaldı bu kadar az yakması çok iyi oldu. :)

Hocam lpg yi stepneye mi yoksa bagaja mi koydun bende de 2007 model 1.2 auth var ve alali 20gun olmamasina ragmen lpg dusunmeye basladm artk oyuzden bugune kdrki kullaniminda moral bozan olaylar varsa paylasirsan sevinirm..

Mrb. Öncelikle hayırlı olsun arabanız. Bizim arabalarımız her ne kadar az yaksa da yakıt pahalı olunca lpg ye yönelim kaçınılmaz oluyor. Stepneye taktırma işine ustalar pek sıcak bakmıyor çok uzun iş. O yüzden bagajın sol kısmına 40 lt lik silindir tank takıldı. yakıtından çok memnunum ve arabayla da çok uyumlu tavsiye ederim.
afy
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 46
Kayıt: 18 Kasım 2012 16:39
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V 75 bg
Kilometre: 51000
Yakıt: petrol ofisi
Lastik Markası: Toyo 175/65/15
İsim ve Şehir: Fatih Yıl - Eskişehir

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti dafkanat » 21 Ağustos 2013 22:15

Alttan montaj. 2 haftaya kadar özel muhafazayı da taktıracağım.

[ img ]
dafkanat
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 500
Kayıt: 08 Haziran 2008 23:56
Konum: Uşak
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: Benzin+LPG(LR)
Kilometre: 120000
Yakıt: Lukoil
Lastik Markası: Michelin Energy Save
İsim ve Şehir: Doğan-UŞAK

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti mkpala » 21 Ağustos 2013 23:39

atikerden fazlasına gerek yok cok ıyı araba ılede uyumlu
mkpala
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 54
Kayıt: 23 Şubat 2012 09:07
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 65
Kilometre: 15000
İsim ve Şehir: Bursa

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti CHIEF » 30 Ekim 2013 20:34

Merhabalar.
5 yıl sonunda daha fazla dayanamayıp Ekim ayı başında Atiker lpg taktırdım. Esasında aklımda hiç Atiker yoktu. Zavolli veya Brc düşünüyordum. Ama bu markalarda iyi bir usta bulamadım veya denk gelmedi diyeyim.

Özellikle taktırmadan internette araştırma yapınca insanın aklı daha çok karışıyor. Açıkçası Lpg taktırıp başıma bela almak istemiyordum.Performans düşmesi-ansızın stop etmeler-rölanti oynamaları v.s.

Fakat geçen sene Teknik bilgisine güvendiğim bir arkadaşımın (Dacia arabasına taktırdı)tavsiyesi üzerine bende lpg olayına girdim.Ve şimdi diyorumki: BEN NİYE ÖNCE TAKTIMADIM BUNU.....

İnanın performansta anlanabilecek hiçbir kayıp olmuyor. Hatta artıyor diyebilirim oda tabiki teknik olarak değil ama daha ucuz bir yakıt kullandığınız için anlık yakıt olayına takılmadan rahatça gaza bastığınız için. Tamamen psikolojik yani.

Yakıt değerlerine gelince İzmir de şehiriçi kullanım:Narlıdere-Karşıyaka arasında(Bilenler bilir İzmir in en yoğun olduğu güzergahtır.) KMde 21 kuruş yaktı. Şehirlerarası denemedim.

Şimdi taktırmadan önce 1.2 arabaya lpgmi olur -bagaj küçülecek gibi boş laflara aldırmayın .Öncelikle iyi bir usta bulun ve markaya takılmadan lpg takın gitsin.Araba kullanmaktan tekrar zevk alacaksınız.
CHIEF
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 126
Kayıt: 27 Eylül 2008 12:35
Konum: İZMİR
Marka & Model: Clio III
Motor Tipi & Gücü: 1,2 Aut. LPG
Kilometre: 35
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Mıchelin
İsim ve Şehir: Bitki Hayvan

Re: Yerli Malı Yurdun Malı, Atiker Taktıran var mı?

İleti afy » 09 Kasım 2013 19:10

Hayırlı olsun güle güle kullanın.
afy
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 46
Kayıt: 18 Kasım 2012 16:39
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V 75 bg
Kilometre: 51000
Yakıt: petrol ofisi
Lastik Markası: Toyo 175/65/15
İsim ve Şehir: Fatih Yıl - Eskişehir


ÖncekiSonraki

Lpg

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir