YENI CLIO IV 2013

Araç fotoğraf galerisi. Markası tipi ne olursa olsun, bize (Garaj'a) ait olmayan paylaşmak istediğimiz görüntüler.

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti batuavran » 17 Ekim 2012 21:07

bugün denizli sadık otoda 1,5 ICON 90 hp test sürüşü yaptım .
direksiyon güzel.
120 ile giderken ani fren yaptım 4 lüler yandı kayma vs yok.
görüş açısı iyi arka cam CLIO III den küçük alışmak gerek.
süspansiyon hoşuma gitti.

açıkcası beğendim. ellerinde beyaz renk touch vardı anahtar teslim 42 dedi yarın al git dedi ama koltuk renginde kırmızı var istemediğim halde 250 fark vermek işime gelmedi. vazgeçtim.
batuavran
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 220
Kayıt: 19 Aralık 2011 12:04
Marka & Model: CAPTUR
Motor Tipi & Gücü: 1.5dc 90bg ICON EDC
Kilometre: 6000
Yakıt: shell
Lastik Markası: MİCHLEN
İsim ve Şehir: batuhan (adanalı ama denizlide)


Re: YENI CLIO IV 2013

İleti burak120320 » 17 Ekim 2012 21:50

İsabetli karar vermişsin bence.. o kadar para verilcekse 1000-2000 fazla verip icon almak daha mantıklı.
burak120320
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 727
Kayıt: 04 Ağustos 2010 10:08
Marka & Model: 308 Sportium
Motor Tipi & Gücü: 1.6 hdi
Kilometre: 52000
Yakıt: Shell Nitro
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: Ankara

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti impossible » 30 Ekim 2012 10:50

impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti semih89 » 30 Ekim 2012 11:12

AZ ÖNCE görüdm o ilanı. abartmaya da gerek yok , bayide daha uyguna veriyorlar , hem bu aydan sonra arka camlar otomatik olucakmış :)
semih89
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1068
Kayıt: 10 Nisan 2009 20:43
Marka & Model: Clio Dynamique
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 85bg
Kilometre: 35000
Yakıt: EuroDizel Opet
İsim ve Şehir: ltba

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti ByOnder » 30 Ekim 2012 14:09

3 ü hala seviyorum durmak yok 3 e devam yeni bir otomobil almaya karar verdiğimde ise seçeneklerimde asla B segment bir otomobil olmayacağını biliyorum yani 4 ün benim hayatımda yeri yok bundan çok eminim henüz görmeye bile gitmedim...
ByOnder
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 673
Kayıt: 22 Mayıs 2010 14:43
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 75 HP
Kilometre: 25000
Yakıt: Shell V-Max
Lastik Markası: Pirelli P6
İsim ve Şehir: Samsun

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti krank » 30 Ekim 2012 19:58

ByOnder demiş ki:3 ü hala seviyorum durmak yok 3 e devam yeni bir otomobil almaya karar verdiğimde ise seçeneklerimde asla B segment bir otomobil olmayacağını biliyorum yani 4 ün benim hayatımda yeri yok bundan çok eminim henüz görmeye bile gitmedim...


Aynen katılıyorum.Her seferinde bir daha B segmenti almayacağım dedim, gittim yine aynı hatayı yaptım.

Reklamlar, broşürler, aracı elma şekeri gibi gösteriyor, etkiliyor.Ama en iyi B segmenti araba bile, 10 yaşındaki C segmenti herhangi bir aracın konforuna sahip değil.2001 model toyota corolla, honda civic süren varsa ne demek istediğimi anlar.

40.000 tl üzerindeki anormal fiyatlar bu araçlara verilmez yazıktır.
krank
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 231
Kayıt: 25 Ocak 2012 09:51
Marka & Model: ClioIII Grandtour
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v 75HP
Kilometre: 41000
Yakıt: Total 95
Lastik Markası: Falken sn832 ecorun
İsim ve Şehir: Tokat

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti Burock » 31 Ekim 2012 00:37

krank demiş ki:
ByOnder demiş ki:3 ü hala seviyorum durmak yok 3 e devam yeni bir otomobil almaya karar verdiğimde ise seçeneklerimde asla B segment bir otomobil olmayacağını biliyorum yani 4 ün benim hayatımda yeri yok bundan çok eminim henüz görmeye bile gitmedim...


Aynen katılıyorum.Her seferinde bir daha B segmenti almayacağım dedim, gittim yine aynı hatayı yaptım.

Reklamlar, broşürler, aracı elma şekeri gibi gösteriyor, etkiliyor.Ama en iyi B segmenti araba bile, 10 yaşındaki C segmenti herhangi bir aracın konforuna sahip değil.2001 model toyota corolla, honda civic süren varsa ne demek istediğimi anlar.

40.000 tl üzerindeki anormal fiyatlar bu araçlara verilmez yazıktır.


Hocam verilir verilmez tartışılır. Satın alana niye aldın ya da almayana niye almadın diyemeyiz. Ancak gelin görün ki fiyatlar şişti, üstüne donanımlar çok çok fazla değişti, yani b sınıfı araç ile c sınıfı araç donanım olarak yarışır halde hatta D sınıfı ile c sınıfı kafa kafaya gider oldu. Bunun üstüne de fiyatlar arttı, eskiden bir megane alacağın zaman 25 den başlar 35 de biterdi. Şİmdi 45 ten başlayıp 68'e kadar gidebilyior. Her firmanın fiyatları şiştiği için artık ucuz araç bulmak güç, değer değmez tercih meselesidir.
Burock
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 359
Kayıt: 25 Mayıs 2010 01:54
Marka & Model: ClioIII Executive
Motor Tipi & Gücü: 1.4 16v
Kilometre: 0
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Brigstone
İsim ve Şehir: Brk

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti impossible » 31 Ekim 2012 09:34

evet,artık b sınıfı da dolu..
misal arkadaşıma başlangıç seviyesi clio IV aldık cumartesi ben teslim alıcam, 29.900TL, kasım girince 31.000 olacakmış yani yarın..ve araç da yok piyasada..
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti krank » 31 Ekim 2012 13:30

Bugün aracın 900cc lik turbo versiyonunu test ettim.Aracın performansı yeterli ancak aşırı bir gürültü var.Resmen kendini yırtıyor motor.Konfor anlamında, sessizlik anlamında clio3 ten hiç bir fark göremedim.Hatta Clio 3 ten daha fazla rüzgar sesi var.Aynadan mı geliyor ön direklerden mi geliyor bulamadım.Arkalardan tıkırtılar geliyor, plastik kalitesi,kumaş kalitesi yine vasat.Ölçüleri kıyasladım sizler de bakabilirsiniz.Teker aralığı,aks aralığı clio 3 ten 1-2 cm fazla, aynı şekilde ağırlık merkezi alçak aracı 5 cm civarında alçaltmışlar.Bu saydıklarım yol tutuşu olumlu etkiliyor.Ama iç ölçülere geçerseniz diz mesafesi, omuz mesafesi , baş mesafesi clio 3te her türlü daha geniş.

Sonuç olarak,Clio 3 mü clio 4 mü diye sorarsanız cevabım megane 3 olur.
krank
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 231
Kayıt: 25 Ocak 2012 09:51
Marka & Model: ClioIII Grandtour
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v 75HP
Kilometre: 41000
Yakıt: Total 95
Lastik Markası: Falken sn832 ecorun
İsim ve Şehir: Tokat

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti Burock » 31 Ekim 2012 19:47

krank demiş ki:Bugün aracın 900cc lik turbo versiyonunu test ettim.Aracın performansı yeterli ancak aşırı bir gürültü var.Resmen kendini yırtıyor motor.Konfor anlamında, sessizlik anlamında clio3 ten hiç bir fark göremedim.Hatta Clio 3 ten daha fazla rüzgar sesi var.Aynadan mı geliyor ön direklerden mi geliyor bulamadım.Arkalardan tıkırtılar geliyor, plastik kalitesi,kumaş kalitesi yine vasat.Ölçüleri kıyasladım sizler de bakabilirsiniz.Teker aralığı,aks aralığı clio 3 ten 1-2 cm fazla, aynı şekilde ağırlık merkezi alçak aracı 5 cm civarında alçaltmışlar.Bu saydıklarım yol tutuşu olumlu etkiliyor.Ama iç ölçülere geçerseniz diz mesafesi, omuz mesafesi , baş mesafesi clio 3te her türlü daha geniş.

Sonuç olarak,Clio 3 mü clio 4 mü diye sorarsanız cevabım megane 3 olur.


Tamamen katılıyorum, clio 4 zaten yeni bir araç değil. Clio'3 ün alt yapısı kullanılarak yeni bir karoser tasarlanmış ancak içi yine aynı kapı plastikleri sert yer yer kalitesiz emanet tasarım. Tamamen şişirilmiş bir araç 3'e nazaran iyi tarafı yol tutuşu diyebiliriz. Tabi bunda ESP Ve ağırlık merkezinin değiştirilmiş olmasının da ciddi anlamda payı büyük.

Clio 4 gerçek anlamda daraltılmış.

[ img ]

*Ölçüler cm cinsindendir.
Burock
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 359
Kayıt: 25 Mayıs 2010 01:54
Marka & Model: ClioIII Executive
Motor Tipi & Gücü: 1.4 16v
Kilometre: 0
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Brigstone
İsim ve Şehir: Brk

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti krank » 01 Kasım 2012 08:31

Hocam sizin değerleri bulamadım kitapçıkta, benim gördüğüm değerler şu şekilde..

Ön dirsek genişliği---------Arka dirsek genişliği--------ön omuz genişliğ-------Arka omuz genişliği------- 2.sıra diz boşluğu-----1.sıra tavan yüksk.--- 2. sıra tavan yüksekliği

Clio 3 -- 140.2 cm -----------------------139cm----------------------138cm-------------------134.3cm--------------------16,7cm ------------------100cm-------------------------96.2cm
Clio 4 -- 136.3cm ----------------------- 137.8cm--------------------137cm------------------- 130.7cm ------------------ 14cm--------------------- 88cm------------------------ 84.7cm

Bu değerlere göre araç gözüktüğü gibi büyümemiş aslında küçülmüş.
krank
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 231
Kayıt: 25 Ocak 2012 09:51
Marka & Model: ClioIII Grandtour
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v 75HP
Kilometre: 41000
Yakıt: Total 95
Lastik Markası: Falken sn832 ecorun
İsim ve Şehir: Tokat

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti semih89 » 01 Kasım 2012 09:33

sifiri 43 lira. ayni paraya 1 2 yasinda donanimli megane 3 almak bana daha cazip geliyo.
semih89
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1068
Kayıt: 10 Nisan 2009 20:43
Marka & Model: Clio Dynamique
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 85bg
Kilometre: 35000
Yakıt: EuroDizel Opet
İsim ve Şehir: ltba

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti impossible » 01 Kasım 2012 20:18

impossible demiş ki:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-1.5-dizel-icon-ic-dis-kirmizi-103468041/detay

clio IV karaborsaya düşmüş :D


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 8041/detay

44.000 son yazmış ama fiyat 43.500 :lol:
alacak olan varsa takip etsin bu ilanı yakında 42'ye falan verebilir bu gidişle
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti krank » 01 Kasım 2012 20:22

Direksiyondaki piano black plastikler, magirus minibüs havası katmış bravo renault.Sedefli beyaz plastikte isteriz.
krank
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 231
Kayıt: 25 Ocak 2012 09:51
Marka & Model: ClioIII Grandtour
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v 75HP
Kilometre: 41000
Yakıt: Total 95
Lastik Markası: Falken sn832 ecorun
İsim ve Şehir: Tokat

Re: YENI CLIO IV 2013

İleti Burock » 02 Kasım 2012 02:10

krank demiş ki:Hocam sizin değerleri bulamadım kitapçıkta, benim gördüğüm değerler şu şekilde..

Ön dirsek genişliği---------Arka dirsek genişliği--------ön omuz genişliğ-------Arka omuz genişliği------- 2.sıra diz boşluğu-----1.sıra tavan yüksk.--- 2. sıra tavan yüksekliği

Clio 3 -- 140.2 cm -----------------------139cm----------------------138cm-------------------134.3cm--------------------16,7cm ------------------100cm-------------------------96.2cm
Clio 4 -- 136.3cm ----------------------- 137.8cm--------------------137cm------------------- 130.7cm ------------------ 14cm--------------------- 88cm------------------------ 84.7cm

Bu değerlere göre araç gözüktüğü gibi büyümemiş aslında küçülmüş.


Hocam doğrudur, şase clio 3 olup bagaj 20lt büyüdüğü için küçültüldüğü kabak gibi ortada bu şartlarda ve fiyatlara ikinci el temiz megane 3 almak bana da mantıklı geliyor. :)
Burock
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 359
Kayıt: 25 Mayıs 2010 01:54
Marka & Model: ClioIII Executive
Motor Tipi & Gücü: 1.4 16v
Kilometre: 0
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Brigstone
İsim ve Şehir: Brk


ÖncekiSonraki

Galeri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir