BU ARACIN MARKASI NE

Araç fotoğraf galerisi. Markası tipi ne olursa olsun, bize (Garaj'a) ait olmayan paylaşmak istediğimiz görüntüler.

BU ARACIN MARKASI NE

İleti dragon » 08 Ocak 2010 16:22

http://img218.imageshack.us/img218/7307/23122009648.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/9021/23122009649.jpg
Sezginin eklediği şahin linkinden sonra aklıma geldi,Bakalım araç ne marka bulabilecekmiyiz:)
dragon
ÇAVUŞ
ÇAVUŞ
 
İleti: 33
Kayıt: 28 Ekim 2009 18:30
Marka & Model: Renault ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1,5dcı 65 hp
Kilometre: 62000
Yakıt: total exellıum
Lastik Markası: maxxıs MA z1
İsim ve Şehir: bahadır -istanbul


Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti oguz1 » 08 Ocak 2010 19:08

ford musteng olabilir, çok değişikliğe uğramış.
Bu iletideki ekleri görmek için gerekli yetkilere sahip değilsiniz.
oguz1
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1056
Kayıt: 09 Haziran 2008 15:17
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,5 dci 80 bg
Kilometre: 122000
Yakıt: opet
Lastik Markası: tigar-lassa snoways
İsim ve Şehir: Murat İzmir

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti Devrim » 08 Ocak 2010 23:54

Abi o araç bir Mustang idiyse ve böyle yaptılarsa, tam dayaklık adamlar derim. Bizim Şahin'le kıyasla daha iğrenç bir tasarım (he ne kadar kıyasla süper bir işçilik olsa da). Ve bence marka tahmin edilemez.

Ama geyiğe vurursam; Öndeki at biblosu Ferrari'yi çağrıştırdı. :) Hemen yanında MUZA yazıyor. :D
Ve her ne marka ise onun RS'sini yapmışlar. :D
Devrim
Site Admin
Site Admin
 
İleti: 3509
Kayıt: 09 Haziran 2008 02:41
Marka & Model: Clio III 2008 Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.5dCi 65hp
Kilometre: 120000
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Kumho KW17 185/60/15
İsim ve Şehir: Konya

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti ByOnder » 07 Ocak 2011 13:39

kesinlikle mustang değil önce bunu bi sölim...

arac muhtemelen 90 lı yılların cahevrolet camaro su ama aşırı derecede iğrenç ve basit bi işçilik mahalle fiber cisi kafasına göre takılmış işte
ByOnder
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 673
Kayıt: 22 Mayıs 2010 14:43
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 75 HP
Kilometre: 25000
Yakıt: Shell V-Max
Lastik Markası: Pirelli P6
İsim ve Şehir: Samsun

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti fafatara53 » 07 Ocak 2011 16:08

aracın markası muza'dır ve tescilli bi markadır kişi kendisi yapmıştır 2000 senesinde avcılarda bi otoparkda yatıyodu adamın ismi muzaffermiş aracı kendisi yapmış ve adınıda muza koymuş.
fafatara53
ASTSUBAY ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÇAVUŞ
 
İleti: 70
Kayıt: 27 Şubat 2010 00:30
Marka & Model: Renault ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCİ 65 HP
Kilometre: 87000
Yakıt: Opet EuroDiesel
Lastik Markası: Kumho-Petlas
İsim ve Şehir: Fatih İstanbul

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti vipsezgin » 07 Ocak 2011 16:32

tebrık ederım eger kı kendısı yaptıysa
vipsezgin
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1121
Kayıt: 09 Haziran 2008 07:55
Konum: Tekirdağ / Çorlu
Marka & Model: Renault Clio II
Motor Tipi & Gücü: 1,6 16V
Kilometre: 88750
Yakıt: Shell opet
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: SEZGİN / ÇORLU

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti ByOnder » 07 Ocak 2011 17:37

aracın markası muza dır die bişi yok hocam ya ben camaro dedim ama malesef transam mış aklımdan geçsede dilim elvermedi transamdır demeye zaten birbirine yakın araçlardır camoro ile transam ...
ByOnder
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 673
Kayıt: 22 Mayıs 2010 14:43
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 75 HP
Kilometre: 25000
Yakıt: Shell V-Max
Lastik Markası: Pirelli P6
İsim ve Şehir: Samsun

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti ByOnder » 07 Ocak 2011 17:42

http://forum.hardwarena.com/index.php?P ... ic=23009.0

buyrun daha detaylı link fakat kusura bakmayın ama zannedersemde bi türk yapmış amele demek istiyorum hakikaten ayıp.
ByOnder
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 673
Kayıt: 22 Mayıs 2010 14:43
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 75 HP
Kilometre: 25000
Yakıt: Shell V-Max
Lastik Markası: Pirelli P6
İsim ve Şehir: Samsun

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti impossible » 07 Ocak 2011 18:30

geç gördüm, bu araba yurtdışında mı (hindistan vb süslü dogu ülkeleri) diyecektim ama malesef türkiyedeymiş :(
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti fafatara53 » 07 Ocak 2011 18:39

kapı ve ön cam direkleri transamdan çok farklı orda transam yazılmış diye transam olcak hali yok..:)
fafatara53
ASTSUBAY ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÇAVUŞ
 
İleti: 70
Kayıt: 27 Şubat 2010 00:30
Marka & Model: Renault ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCİ 65 HP
Kilometre: 87000
Yakıt: Opet EuroDiesel
Lastik Markası: Kumho-Petlas
İsim ve Şehir: Fatih İstanbul

Re: BU ARACIN MARKASI NE

İleti ByOnder » 07 Ocak 2011 20:16

yok yok bariz transam da o link de orjinali dedikleri araç yanlış o 1970 transam onu arasanda kolay kolay bulamassın benim camaroya benzeettiğim de o değil zaten 1990 ların transam ı ile camarosu birbirine benzer bi saniye bi linkle daha onaylayayım...

yukarıda içine edilen canım alet budur...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 2238/detay

benimde yapısal olarak birbirine benzer dediğim camoroda budur

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 5809/detay

yoksa 70 lerin transam ı ile camarosu birbirine benzemezler :) bunları niemi yzaıyorum bi karışıklık oldu işkembeden sallıyo bu adam gibisinden olmasın :D bu arada orda yazıyo diye değil transam olduğu bariz belli o ilk verdiğim sitede bi hata yapmışlar orjinal hali diye transam deyince akla ilk gelen modeli koymuşlar bu yüzden sizinde o modelle benzerlik kuramamanız doğaldır yani.
ByOnder
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 673
Kayıt: 22 Mayıs 2010 14:43
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 75 HP
Kilometre: 25000
Yakıt: Shell V-Max
Lastik Markası: Pirelli P6
İsim ve Şehir: Samsun



Galeri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir