4 sayfadan 3. sayfa

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 21 Haziran 2010 12:31
TheTez54
Heh bende onu diyorum :D C segmentinin en çok satış yapan aracı hatta :D ve benimde çok hoşuma giden görenlerde D segmenti ağırlığını oluşturan bi araba..olay burda bitiyooon :Yahoo!:

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 21 Haziran 2010 12:58
ByOnder
yani bizde söledik C diye nerden çıkıyo bu d muhabbeti :D

ama zaten tutulma noktasındaki ayrıntıda bu d segmenti araçlarla kıyaslanıyor ve onlara göre fiyatı çok çok uygun

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 21 Haziran 2010 13:09
AF890
yukarda yanlış yazmışım, fluence C segmentinde, passat D segmentinde araçlar ve her ikisi de segmentinin satış lideri

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 24 Haziran 2010 12:09
hasmer
Geçenlerde bu muhabbet açıldığında bahsi geçen ve karşılaştırmak amacıyla aklıma gelen araçların boylarını araştırmıştım (malum segmentleri belirleyen temel parametre boyut).Bari yazayım da belki birilerinin işine yarar...

C segmeti:

Toyota Corolla 4545mm
Skoda Octavia 4569mm
BMW 3 serisi 4531mm
Renault Fluence 4620mm

D segmenti:
Toyota Avensis 4695mm
Renault Laguna 4695mm
VW Passat 4765mm
Skoda Superb 4838mm
BMW 5 serisi 4899mm

E segmentine örnek olarak:
BMW 7 serisi 5072mm

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 03 Temmuz 2010 18:57
RPDiFOR
43 bin tl lik fiyat bence çok fazla türkiyede şartlar belli şahsen ben 43 bin verecek olsam dahi fluance almazdım sanırım

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 03 Temmuz 2010 19:10
Oktay ACAR
Haddim olmayarak yazıyorum ama bir oto dergisinde 1600 motorun bu kasa için hafif olduğunu gerekli hacmın 2000 olduğunu okumuştum,tabii vergiler önemli...İyi hafta sonları dilerim herkese...

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 05 Temmuz 2010 14:10
hasmer
Sayın Hocam gelişen motor teknolojisinin paralelinde hacimlerin önemi azalıp güç ve torkun önemi arttı.Gerek 105 hp lik 1.5 dci 240 nm torku ,gerekse 110 hp lik 1.6 benzinli ' nin 151nm lik torkları ile 1315 ve 1265 kg lik fluence' ı tatminkar şekilde hareketlendirecektir tahminimce... Ekonomi amaçlı bu versiyonlardan yüksek performans da beklenmemelidir tabii ki...Düşük hacimli yüksek performans amaçlı motorların en sıradışı örneği ise VW nin Scirocco'da kullandığı 1500-4500 devir arasında 240 nm gibi bir tork üreten 1.4 ,160 hp lik TSI' ıdır.

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 09 Ocak 2011 23:17
tnyk
fluence o kadarda iyi degil arkadaşlar güzel gibi gözüksede bagajda cok cıddı muhendıslık hatası var. bagaj kollarına bakın kapattıgınızda altında kalan alan kullanılamaz cok cıddı bır hata bu yanı sız bavulları yukledıgınızde kapagı kapattıgınızda bavullar sıkısıyor ortalamanız lazım....ıkıncısı döşeme koltuklar cok cabuk asınıyor . dıreksiyon simiti desen öyle..ve depodan ses geliyor full olunca servis yapıcak bırsey yok dedı depoda dalga kıran yokmuş (45 bın ver arkadan frene basınca foşur foşur su sesi gelsin ) BUNLARI NERDENMI BİLİYORUM .... 43 BİN LİRA VERİP ALINCA İSTER İ,STEMEZ ÖGRENİYORSUNUZ ..BENCE ARAC ALIRKEN COK IYI ARASTIRIN .ben cliom 3 hb verdim takasa cok pişmanım .......

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 10 Ocak 2011 16:50
oguz1
AF890 demiş ki:fluence beni de pek sarmıyor sadece 17'' jantlı olanlar hoşuma gidiyor, tutuldu mu tutulmadı mı bilemem ama araba dergilerinden takip ettiğim kadarıyla kaç aydır D segmentinin açık ara en çok satan aracı, konuyla alakasız ama bi de passat segmentin de lider, buna da LPG takılabilen 1.6baz modelinin 42bine satılması neden olduğu söyleniyor, bence passatın TSI motoruna da LPG takılabilse fluence'ın satış rakamlarını yakalar

Aman ha kardeşim
i10,c1 A segmenti,
Clio,i20,gets,corsa,punto,206,207,c3,jazz,city,albea bunlarda B segmentindedir,
fluence,megane,octovia, c4, corolla,civic,focus,astra,linea,curuse,i30,308, BMW 3 serisi,C class bunların hepsi compac sınıf yani C segmentindedir.
passat,c5,mondeo,E class,avensis,accord,elentra,vectra,407,super B bunlarda D segmentidir.
mesredes S class, BMW 7 serisi E segmentidir.

Tümüde kendi arasında sedan ve HB olarak ayrılır.

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 10 Ocak 2011 17:29
MertDeniz
Ben nedense Fluence'e ısınamadım :S O kadar para verecek olsam tercihim Fluence olmazdı zaten. O kadar uzun arabayla makas atmak, viraja girmek zaten çok kolay olmasa gerek. Bi de bu kadar yüksek olunca araç daha da zorlaşır. ESP olsa da bir tedirginlik verir heralde. Bazı testlerde de duymuştum bunu. Ama ben test sürüşü yapmadım. Bi yandan da bu araba sportif kullanım için yapılmadığı için tercih edilebilir diyorum. Yani araba güzel ama bana hitap etmiyor :)

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 16 Ocak 2011 13:15
elensi59
o kadar param olsa x titanyum focus alırım hem şeklimde sağlam olur :)

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 16 Ocak 2011 22:48
eylber
elensi59 demiş ki:o kadar param olsa x titanyum focus alırım hem şeklimde sağlam olur :)

Bende Fluence beyenenlerden değilim ama şeklin sağlam olma meselesi kişiden kişiye değişir bana sorarsanız focus ile olacak iş değil o şekil ama dedimya kişiden kişiye değişir zevk meselesiherkesin görüşünüde saygı duyarım orasıda ayrı tabiki.Saygılar

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 17 Ocak 2011 11:37
impossible
valla benim cevremden farklı kişilerden duyumum şu:
fiesta ve focus' un dizel motorlarında yakıt sarfiyatı-içine ses alma olayı cok kötüymüş, sırf o yüzden bi bankacı abim benzinli titanium focus hb aldı, cok güzel, ama dizeline bindigimde gercekten cok ses alıyor..
ama renaultlarımızda o yok, hem yakıt tüketimi cok güzel hem ses yalıtımı cok basarılı

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 17 Ocak 2011 18:26
Burock
Ford'un araçları fena değil, keşke birazda satışda iyi olsalar. Gittiğimde yüzüme bile bakmamışlardı. Sanki onlar müşteri ben satıcıyım. Renault bu konuda müşteri olduğumu hissettiren nadir firmalardan biri oldu. Ford araçların yol tutuşları ile ünlüdür, alt takım ve yol tutuşu gerçekten iyi fakat yalıtım ve trim konusunda biraz başarısızlar. Dizeli çok ses alır, iç tirimden tıkırtılar çıtırtılar hiç bitmez. Focus titanium'u bende beğenmiştim. Ancak megane 3'te güzel araç özetle beğeniye göre değişir. ;)

Re: Renault Fluence 1.5 DCI 105bg Privilage

İletiTarih: 17 Ocak 2011 23:40
ugurluhan
(fluence ve megane nın aynı olduğunu düşünerek yazıyorum) Ben dizel focus almaktan sırf içindeki traktör gibi olan gürültüsü yüzünden vaz geçtim. Focusa göre megane ın içindeki ses sivrisinek vızıltısı gibi kalır... Ayrıca 1.5 dci 105 hp motor süper. hem ekonomik hem performanslı. fordda 1.6 tdci var ve çevremden duyduğum renoya göre fazla yakıyormuş... Ama Motor büyüklüğünden ziyade farklı sebepten olsa gerek. Çükü 1.6 pejolar malum çok daha ekonomik. 1.6 hdi ödüllü bir motor hatta...

Bence ses, performans ve ekonomi açısından renault çok çok iyi...