[3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

Aracımıza uyguladığımız küçük büyük her tip modifiye çalışmaları.

Re: Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti impossible » 06 Nisan 2010 09:06

Devrim demiş ki:
Devrim demiş ki:...İnan; Bugün hafif yağmur çiselmesine rağmen aracı yıkattım. Basınçlı suyun herhangi bir zararı olmadı, problem yok. :)
Bu işin üzerinden 5 ay geçmiş. Hâlâ en ufak bir deforme belirtisi yok. Konuyu görünce belirteyim dedim.

Kar da gördü yağmur da. Basınçlı su da gördü, bir kaç kez fırça da. Sorun yok. :)


zaten en begenilenler diye bi konu açıp topla bunları ;) hatta kitap yap devrim :p
makara gecmiyorum haa,gercekten hicbir aracta böyle yogun ve işlevi olan bi fan yoktur?
devrim şu xenon va hafif siyah cam filmi işini ne zaman yaptıracaksın arabaya? eksik kalan belirgin seyler bunlar, hazır yaz geldi oldu?
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya


Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti Devrim » 06 Nisan 2010 12:21

Abi valla zaten parasal sıkıntı çekiyorum. Olmazsa bir dernek kurayım, bağış alayım. :)

Xenon, uygulamayı istediğim bir iş. Bakalım yaza doğru biraz toparlanınca denk getirirsem güzel bir çift alayım. Cam filmi konusunda da Konya'da güvendiğim bir yer yok aslında. Bazı yerleri gezmiştim. Orada yapılan mevcut işlere baktım da; Acemilik akıyordu yapılan işlerde. Terk ettim mekanı. :)

İlerde bir yer bulursam güvenebileceğim, yaptırırım...
Devrim
Site Admin
Site Admin
 
İleti: 3508
Kayıt: 09 Haziran 2008 02:41
Marka & Model: Clio III 2008 Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.5dCi 65hp
Kilometre: 120000
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Kumho KW17 185/60/15
İsim ve Şehir: Konya

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti semih89 » 06 Nisan 2010 14:11

polisler yenı çıkan genelgeyle artık cam filmlerine ve xe4nonlara çok sıkı denetim yapıcaklarmış , birilerine battı belli ki yine. niye sattırıyorsun bunları o zaman. bu ülkeyi anlamak mümkün değil..
semih89
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1068
Kayıt: 10 Nisan 2009 20:43
Marka & Model: Clio Dynamique
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 85bg
Kilometre: 35000
Yakıt: EuroDizel Opet
İsim ve Şehir: ltba

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti impossible » 06 Nisan 2010 17:53

Devrim demiş ki:Abi valla zaten parasal sıkıntı çekiyorum. Olmazsa bir dernek kurayım, bağış alayım. :)

Xenon, uygulamayı istediğim bir iş. Bakalım yaza doğru biraz toparlanınca denk getirirsem güzel bir çift alayım. Cam filmi konusunda da Konya'da güvendiğim bir yer yok aslında. Bazı yerleri gezmiştim. Orada yapılan mevcut işlere baktım da; Acemilik akıyordu yapılan işlerde. Terk ettim mekanı. :)

İlerde bir yer bulursam güvenebileceğim, yaptırırım...


antalya'ya yolun düşerse son sattığım clio III ün camlarını film yapan arkadastan fiyatta yardımcı olmasını saglayabilirim, 3M bayii zaten
xenon'a gelince ben hepsiburada dan aldım, mtech idi memnun kaldım tık demedi, ama en düsük 6000 en yüksek 8000 kelvin al derim, diger degerlerdeki renk güzel durmuyor, 6 ve 8 lerde mavi-beyaz ya da kristal mavi renk alabiliyorsun..
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti ali26 » 06 Nisan 2010 20:08

hocam bu direkleri kaplamanın esprisi ne dir?estetik mi yoksa paslanmayı önleme vs. nedir?
ali26
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 103
Kayıt: 05 Kasım 2009 22:32
Marka & Model: ClioIII Kül Beji
Motor Tipi & Gücü: 1.5dci 85 hp BVR
Kilometre: 7000
Yakıt: shell gtl
Lastik Markası: continantal185/55/15
İsim ve Şehir: eskişehir

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti impossible » 07 Nisan 2010 08:48

ali26 demiş ki:hocam bu direkleri kaplamanın esprisi ne dir?estetik mi yoksa paslanmayı önleme vs. nedir?


dynamique ve extrem gibi modellerde daha kalın bir malzemeyle kaplanmış durumda çıkıyor direkler fabrikasyon olarak, tamamen görsel birsey.. genelde üst donanım araclarda direklerde kaplama olur, estetiklik..
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti AF890 » 07 Nisan 2010 09:43

çalışmalar çok güzel olmuş ama ben direk kaplamalarını sevmiyorum, eski aracımda vardı (palio wekeend E.L) onları sökmüştüm :D
AF890
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 105
Kayıt: 22 Şubat 2010 09:30
Marka & Model: 2008 Grand Tour Auth
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V
Kilometre: 76500
Yakıt: LPG
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: Fatih Niğde

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti Devrim » 07 Nisan 2010 20:30

Ben seviyorum. Yani şu açıdan; Bir miktar mesafeden bakıldığında, ön cam, orta direk ve arka cam şeklinde yarım daire şekil belirginleşiyor. Bu güzel bir görünüm sağlıyor. Yani camlarda bütünlük sağlanıyor.

Direkler gri kalınca iki cam arasında sırıtıyor diye düşünüyorum...

impossible demiş ki:antalya'ya yolun düşerse son sattığım clio III ün camlarını film yapan arkadastan fiyatta yardımcı olmasını saglayabilirim, 3M bayii zaten
xenon'a gelince ben hepsiburada dan aldım, mtech idi memnun kaldım tık demedi, ama en düsük 6000 en yüksek 8000 kelvin al derim, diger degerlerdeki renk güzel durmuyor, 6 ve 8 lerde mavi-beyaz ya da kristal mavi renk alabiliyorsun..
Tavsiyeler için çok teşekkür ederim Murat.
Devrim
Site Admin
Site Admin
 
İleti: 3508
Kayıt: 09 Haziran 2008 02:41
Marka & Model: Clio III 2008 Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.5dCi 65hp
Kilometre: 120000
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Kumho KW17 185/60/15
İsim ve Şehir: Konya

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti AF890 » 08 Nisan 2010 09:20

semih89 demiş ki:polisler yenı çıkan genelgeyle artık cam filmlerine ve xe4nonlara çok sıkı denetim yapıcaklarmış , birilerine battı belli ki yine. niye sattırıyorsun bunları o zaman. bu ülkeyi anlamak mümkün değil..


geçen gün bende park yasağı olan cadde üzerine dörtlüleri yakıp iki dakka bıraktım arabayı, 5dakka geçmedi polis geldi ne bu camlar böyle sök şu filmleri hemen yoksa ceza yazarım demeye başladı, tmm amirim hemen söktürecez fln filan laf kalabalığı yaparken trafik bi karıştı polis az uzaklaştı o karmaşada fıydım ordan :D bakalım bundan sonra ne olacak
AF890
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 105
Kayıt: 22 Şubat 2010 09:30
Marka & Model: 2008 Grand Tour Auth
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V
Kilometre: 76500
Yakıt: LPG
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: Fatih Niğde

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti dafkanat » 08 Nisan 2010 22:29

ara ara bulamadım ben dc fix denilen malzemeyi. internetten alma şasnsım var mı acaba var mı bildiğiniz güvenilir bir site
dafkanat
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 500
Kayıt: 08 Haziran 2008 23:56
Konum: Uşak
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: Benzin+LPG(LR)
Kilometre: 120000
Yakıt: Lukoil
Lastik Markası: Michelin Energy Save
İsim ve Şehir: Doğan-UŞAK

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti Devrim » 09 Nisan 2010 22:13

dafkanat demiş ki:ara ara bulamadım ben dc fix denilen malzemeyi. internetten alma şasnsım var mı acaba var mı bildiğiniz güvenilir bir site
Praktiker veya Koçtaş yok mu etrafta? İnternette kesin vardır ama bilemedim. Hepsiburada'da vardır.
Devrim
Site Admin
Site Admin
 
İleti: 3508
Kayıt: 09 Haziran 2008 02:41
Marka & Model: Clio III 2008 Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.5dCi 65hp
Kilometre: 120000
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Kumho KW17 185/60/15
İsim ve Şehir: Konya

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti dafkanat » 10 Nisan 2010 23:17

valla ikise de yok maalesef hepsiburada da yok baktım. artık olmaz ,ise yaz tatili antalya oluyor benim genelde oradan alırız.
dafkanat
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 500
Kayıt: 08 Haziran 2008 23:56
Konum: Uşak
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: Benzin+LPG(LR)
Kilometre: 120000
Yakıt: Lukoil
Lastik Markası: Michelin Energy Save
İsim ve Şehir: Doğan-UŞAK

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti impossible » 11 Nisan 2010 09:12

antalya da pratiker yok, koctas in 2 magazası, bir tekzen ve yerel olarak erciyes ve banio diye birer yer daha var, ama ben oralarda dc-fix ya da ona benzeyen malzeme bulamadım arabam varken sonbaharda falan?
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti dafkanat » 18 Temmuz 2010 21:35

sonunda bende kapı direklerini kapladım. aydına gitmiştim. orada gitmediğim yapımarket kalmadı. en sonunda ufak bir yapı-market te buldum siyah dc-fix i.


fotoğraflarımı garajıma ekledim.
dafkanat
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 500
Kayıt: 08 Haziran 2008 23:56
Konum: Uşak
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: Benzin+LPG(LR)
Kilometre: 120000
Yakıt: Lukoil
Lastik Markası: Michelin Energy Save
İsim ve Şehir: Doğan-UŞAK

Re: [3.x Auth] Kapı Direklerinin Kaplanması

İleti samet_tokat » 24 Ocak 2013 10:12

çok yakışmış. bu görüntü unutamadığım ilk göz ağrım palio'mu hatırlattı :(
samet_tokat
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 13
Kayıt: 05 Aralık 2012 21:09
Marka & Model: ClioIII hb 2008
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v benzin
Kilometre: 105000
Yakıt: opet fullforce
Lastik Markası: dunlop sport
İsim ve Şehir: samet tokat


ÖncekiSonraki

Modifiye

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 18 misafir