Clio III Ten Sonra :(

Üyelerle ilgili tüm bilgilendirme, duyurular. Tanışmalar, doğum günleri, sticker işleri vb.

Clio III Ten Sonra :(

İleti RPDiFOR » 15 Ağustos 2011 17:58

Arkadaşlar yaklaşık 115 bin kmdeki clio III aracımı satıp Grande punto 5K 1.3 MULTIJET 75 HP almış bulunuyorum umarım forumda bundan sonrada görüşürüz Emre
RPDiFOR
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 170
Kayıt: 13 Ağustos 2008 23:49
Marka & Model: Toyota Corolla
Motor Tipi & Gücü: 1.6 115bg Dual VVti
Kilometre: 51000
Yakıt: Total
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: ist


Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti burak120320 » 15 Ağustos 2011 18:56

Hayırlı olsun yeni aracın. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Allah. Puntoyla ilgili tecrübelerinide bekliyoruzz :) bi ara bende düşünmüştüm..
burak120320
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 722
Kayıt: 04 Ağustos 2010 10:08
Marka & Model: 308 Sportium
Motor Tipi & Gücü: 1.6 hdi
Kilometre: 52000
Yakıt: Shell Nitro
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: Ankara

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti RPDiFOR » 15 Ağustos 2011 21:56

burak120320 demiş ki:Hayırlı olsun yeni aracın. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Allah. Puntoyla ilgili tecrübelerinide bekliyoruzz :) bi ara bende düşünmüştüm..


Ben aslında değiştirmeyi hiç düsünmüyodum Renault aracım 1.2 quick shift şanzımanlı ve lpgliydi 110 binden sonra zırt pırt vites kutusunu kontrol ettirin yazıyodu :S ki çok titiz bir kullanıcıyım en son baktırdım arıza çıkmamasına rağmen robotize vites kutusunu fena takmaya başladım fiyat araştırmasından sonra 4000 tl ye kadar masraf çıkarabileceğini öğrendim yol bilgisayarındaki iletiler hayra alamet değildi son zamanlarda trafikte deği aracı ilk çalıştırdığımda dahi vites kutusu arızası kontrol ettir vs iletiler çıkıyodu en son renault a gittim megane III 6r 105 hp diesel benim aracı verdikten sonra tam 24 000 fark istediler ki son aldığım 3 adet 0 aracım renaulttu aracım 2009 modeldi renault darbesiz boyasız aracıma takasta 20 000 tl verdi bende renaulttan vazgeçtim aracımı kendi imkanımla sattım 0 grande punto aldım 10 gundur bende kendi izlemimlerimle + ları - leri

Renault Clio III 1.2 Bvr + ları yol tutuş fren mesafesi direksiyon hassasiyeti yüksek hızdaki stabilite konusunda puntodan kesinlikle daha iyi
grande punto 1.3 multijet inanılmaz bir motor :S clioyla kaptıra kaptıra kastıra kastıra 130 la çıktığım rampadan 150 ile güle oynaya çıkıyor (turbo diesel ve tork fazla) 1750 4000 rpm arası hızlanması çok iyi clioyla eski lastiklerle girdiğim virajlara 0 lastiklerle giremiyorum araç hızı ile doğru orantılı duramıyor hakim olamıyorsunuz gaza basarken dikkat etmeli stock durumda asla makasa girmeyin olmadık yerde çizgisini kaybedebiliyor sıfır araçta klima soğutmuyor güneşte bırakınca arka kapıları açılmıyor allahtan garantili :S
Puntomu cliomu derseniz bence clio ama neden punto aldığımı sorarsanız ben ayda yaklaşık 10 000 km yol yapıyorum motor benim için önemli ondan punto aldım ayrıca megane III ve II lerin motorlarının aynı ama sadece şanzımanlarının farklı olduğunu öğrenmeminde büyük etkisi oldu renault megane III e yeni bir motor tasarlayıp piyasaya sürmüş olsaydı inanınki o borca girip megane yi tercih ederdim
RPDiFOR
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 170
Kayıt: 13 Ağustos 2008 23:49
Marka & Model: Toyota Corolla
Motor Tipi & Gücü: 1.6 115bg Dual VVti
Kilometre: 51000
Yakıt: Total
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: ist

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti ByOnder » 15 Ağustos 2011 22:23

1,3 mjet mükemmel bir mtordur hiçbir motor aynı anda bukadar yakıt tasarrufu ve performansı bir arada sağlayamaz Fiat almak için sadece 1,3 mjet motor bile yeterlibi sebeb hayırlı olsun
ByOnder
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 672
Kayıt: 22 Mayıs 2010 14:43
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 75 HP
Kilometre: 25000
Yakıt: Shell V-Max
Lastik Markası: Pirelli P6
İsim ve Şehir: Samsun

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti Burock » 16 Ağustos 2011 01:11

Hayırlı olsun, ama motor konusunda çok devrim beklemeyin. Zira yurt dışında onlarca olan motor var, sadece türkiyeye gelmiyor. Ben megane 3 düşünüyorum bence motor değiştirmemesi daha iyi, çünkü bilinen bir motor yıllardır kullanılıyor arıza vs durumunda bu da tüketicinin işine gelir. En önemli özelliği 8V olmasından dolayı düşük yakıt tüketimi, sizin gibi bana da megane 3 için 25 bin üste para istediler ve kredi ile ciddi ciddi düşünür oldum. Biliyorum megane 3 alsam bile clio'mu çok özleyeceğim. Dizel olsun diye değişim yapmayı istiyorum dizel clio için 15 megane için 25 bin fiyat istiyolar tabi araçlar en üst donanım seviyesinde bakalım bir çılgınlık yapabiliecekmiyiz. :)

Mjet için evet devrim gibi bir motor, düşük hacimden dayanıklılık düşük tüketim ve olabildiğince performans, yine de tercih etmem zor. Bravo için fiyatı uygun tutsalardı alabilirdim o da 50bin seviyelerinde gelmiş marka takıntım pek yok ama fiat o paraları bence pek hak etmiyor. Özetle yeni aracınız hayırlı olsun güle güle keyfle kullanın. Sıfır her zaman iyidir.
Burock
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 356
Kayıt: 25 Mayıs 2010 01:54
Marka & Model: ClioIII Executive
Motor Tipi & Gücü: 1.4 16v
Kilometre: 0
Yakıt: Shell
Lastik Markası: Brigstone
İsim ve Şehir: Brk

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti BAKIM » 16 Ağustos 2011 01:34

Yeni aracınız hayırlı olsun .Benim ilk aracım serçe idi sizin aldığınız araç ilk çıktığında deneme sürüşü için mesaj atmışlardı serçeden sonra böyle bir aracı kullanmak ferrari gibi gelmişti bana çok beğenmiştim hatta bir ara epey niyetlendim ama renault oyak üyelerine hatırı sayılır bir fiyat indirimi yapınca clio III ü seçtim şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım ve çok memnunum eğer (Clio III ten sonra) dersen yeni kasası çıkarsa yine indirimden yararlanıp clio nun dizelini almak isterim.
BAKIM
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 258
Kayıt: 01 Şubat 2009 18:38
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,2V 75 hp
Kilometre: 44444
Yakıt: schell Bp
Lastik Markası: MICHELIN Energy Save
İsim ve Şehir: Balıkesir

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti semih89 » 16 Ağustos 2011 09:08

ayrıca megane III ve II lerin motorlarının aynı ama sadece şanzımanlarının farklı olduğunu öğrenmeminde büyük etkisi oldu renault megane III e yeni bir motor tasarlayıp piyasaya sürmüş olsaydı inanınki o borca girip megane yi tercih ederdim


elde tıkır tıkır çalışan milyonlarca araçta sorunsuz şekilde çalışan on numara bir motor varken neden sıfırdan motor tasarlasın :) Türkiye için hacim ve zincirli olmayışı dışında bence on numara bir dizel motor kullanıyor Renault. vergi dezavantajı var o da işte ülkemizin gerizekalılığı. 20milyarlık 1.5e de aynı vergi . 50 milyarlık 1.5e de aynı vergi.
semih89
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1052
Kayıt: 10 Nisan 2009 20:43
Marka & Model: Clio Dynamique
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 85bg
Kilometre: 35000
Yakıt: EuroDizel Opet
İsim ve Şehir: ltba

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti diplomali_amele » 16 Ağustos 2011 09:19

RPDiFOR demiş ki:
burak120320 demiş ki:Hayırlı olsun yeni aracın. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Allah. Puntoyla ilgili tecrübelerinide bekliyoruzz :) bi ara bende düşünmüştüm..


Ben aslında değiştirmeyi hiç düsünmüyodum Renault aracım 1.2 quick shift şanzımanlı ve lpgliydi 110 binden sonra zırt pırt vites kutusunu kontrol ettirin yazıyodu :S ki çok titiz bir kullanıcıyım en son baktırdım arıza çıkmamasına rağmen robotize vites kutusunu fena takmaya başladım fiyat araştırmasından sonra 4000 tl ye kadar masraf çıkarabileceğini öğrendim yol bilgisayarındaki iletiler hayra alamet değildi son zamanlarda trafikte deği aracı ilk çalıştırdığımda dahi vites kutusu arızası kontrol ettir vs iletiler çıkıyodu en son renault a gittim megane III 6r 105 hp diesel benim aracı verdikten sonra tam 24 000 fark istediler ki son aldığım 3 adet 0 aracım renaulttu aracım 2009 modeldi renault darbesiz boyasız aracıma takasta 20 000 tl verdi bende renaulttan vazgeçtim aracımı kendi imkanımla sattım 0 grande punto aldım 10 gundur bende kendi izlemimlerimle + ları - leri

Renault Clio III 1.2 Bvr + ları yol tutuş fren mesafesi direksiyon hassasiyeti yüksek hızdaki stabilite konusunda puntodan kesinlikle daha iyi
grande punto 1.3 multijet inanılmaz bir motor :S clioyla kaptıra kaptıra kastıra kastıra 130 la çıktığım rampadan 150 ile güle oynaya çıkıyor (turbo diesel ve tork fazla) 1750 4000 rpm arası hızlanması çok iyi clioyla eski lastiklerle girdiğim virajlara 0 lastiklerle giremiyorum araç hızı ile doğru orantılı duramıyor hakim olamıyorsunuz gaza basarken dikkat etmeli stock durumda asla makasa girmeyin olmadık yerde çizgisini kaybedebiliyor sıfır araçta klima soğutmuyor güneşte bırakınca arka kapıları açılmıyor allahtan garantili :S
Puntomu cliomu derseniz bence clio ama neden punto aldığımı sorarsanız ben ayda yaklaşık 10 000 km yol yapıyorum motor benim için önemli ondan punto aldım ayrıca megane III ve II lerin motorlarının aynı ama sadece şanzımanlarının farklı olduğunu öğrenmeminde büyük etkisi oldu renault megane III e yeni bir motor tasarlayıp piyasaya sürmüş olsaydı inanınki o borca girip megane yi tercih ederdim



1.3 gerçekten iyi bir motor ama şu detayı unutmamanı isterim reno yu en takozundan en son modeline kadar dağa taşa çıkarır ve sıkıntı yaşamazsın ama fiatlarda bu durum biraz sorunlu

kazasız trafiksiz ve dünyanın en pahalı yakıtını kullanmayacağın günlerde sürüş keyfi dilerim...
diplomali_amele
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 220
Kayıt: 04 Ağustos 2011 03:43
Konum: istanbul
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 evr 4ab
Kilometre: 7000
Yakıt: full benzin/lpg
Lastik Markası: Bidgestone Turanza
İsim ve Şehir: Yücel İSTANBUL

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti ufuk » 16 Ağustos 2011 16:41

iyi günlerde kullan kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim
ufuk
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 130
Kayıt: 28 Kasım 2010 00:15
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5dcı 65bg
Kilometre: 25000
Yakıt: opet
Lastik Markası: Bidgestone Turanza
İsim ve Şehir: izmir

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti RPDiFOR » 14 Mart 2012 23:36

0 km almış olduğum ve 40 000 km den sonra her tarafından ses gelmeye başlayan tabiri caizse dağılmaya başlayan Grande punto aracımı satıp toyota corolla almış bulunmaktayım
RPDiFOR
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 170
Kayıt: 13 Ağustos 2008 23:49
Marka & Model: Toyota Corolla
Motor Tipi & Gücü: 1.6 115bg Dual VVti
Kilometre: 51000
Yakıt: Total
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: ist

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti KAZIMYILMAZ » 15 Mart 2012 09:04

RPDiFOR demiş ki:0 km almış olduğum ve 40 000 km den sonra her tarafından ses gelmeye başlayan tabiri caizse dağılmaya başlayan Grande punto aracımı satıp toyota corolla almış bulunmaktayım


Çok iyi bir tercih olmuş :) Özellikle Punto'dan sonra...
Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanın.
KAZIMYILMAZ
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 510
Kayıt: 11 Kasım 2011 09:33
Konum: İzmir
Marka & Model: Megane III
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 105 HP
Kilometre: 40
Yakıt: Opet
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: KY - İzmir

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti impossible » 15 Mart 2012 15:34

kontrolsüz güc güc degildir..
bence de viraj salınımına güvenmeyin punto'nun, gecenlerde 10gün kadar kullandıgımda cok iyi yasattı o korkuyu..
yine de hayırlı olsun
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1445
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti RPDiFOR » 16 Mart 2012 03:25

impossible demiş ki:kontrolsüz güc güc degildir..
bence de viraj salınımına güvenmeyin punto'nun, gecenlerde 10gün kadar kullandıgımda cok iyi yasattı o korkuyu..
yine de hayırlı olsun


clio III le 120 hatta 130 km ile döndüğüm virajdan punto ile 110 la nerdeyse çıkamıyordum kafadan bırakmaya çok meyilli çok dengesiz abuk sabuk bir arabaydı motoru dışında bi esprisi yoktu 10 000 de 192tl 20 000 de 278tl 30 000 de 158tl 40 000 de 486 tl servis ücreti ödedikten sonra direkt sarttım iyikide satmışım corolla aldım kafam rahat
RPDiFOR
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 170
Kayıt: 13 Ağustos 2008 23:49
Marka & Model: Toyota Corolla
Motor Tipi & Gücü: 1.6 115bg Dual VVti
Kilometre: 51000
Yakıt: Total
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: ist

Re: Clio III Ten Sonra :(

İleti impossible » 16 Mart 2012 09:50

RPDiFOR demiş ki:0 km almış olduğum ve 40 000 km den sonra her tarafından ses gelmeye başlayan tabiri caizse dağılmaya başlayan Grande punto aracımı satıp toyota corolla almış bulunmaktayım


evet cok ses alıyor, ve cok aşırı hafif,motoru açtıgında clio da el girecek yer yok, grande puntoda adam geçer nerdeyse..
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1445
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya



Üyelerle İlgili Bölüm

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir